• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

    Fick ett sms från Ninnis. De är på flygplatsen och på väg! Hon hann inte in här för att säga hej då, men hälsar till alla (Kefalonia... avundsjuk någon?)

    *fortsätter krama om er som behöver*

  • Heloise

    Skickar kramar till dig blomman, och en sån där slg dcka med sparka och slå, världen är orättvis och den suger, väldigt ofta!

    Är det inte lustigt att det finns människor som blir griniga om man inte ger dem tillräckligt med uppmuntran. Jag har det jättejobbigt nu, inte Aleta eller blommis jobbigt, inte heller jobbigt som ni andra har det jobbigt som längtar efter ett +. Men jag har det iaf jobbigt, på ett helt annat sätt, jag måste göra något som ajg itne vill, för att skydda mig och Panzer och bebisen, det betyder att jag kommer att göra något mot mina förldrar som troligtvis kommer att göra att vi kommer att ha svårt att uprätthålla en normal relation, iaf till en början. Jag måste göra det innan jag får barn, och det är klart att det svider, det här är mitt första barn, min mammas första barnbarn, och jag måste göra något som jag itne riktigt vet om jag kan leva med, men som tyvärr är nödvändigt eftersom min pappa inte ger mig något val.

    Dessutomhar min bästa vän det jättejobbigt med sin kille, de har köpt ett nytt hus och har en bebis och allt bara suger.

    Jag räcker inte till, men ska ändå ha dåligt samvete över att jag inte räcker till. jag älskar mina vänner, jag är tacksam att de älskar mig, men ibland måste de ge mig andrum, jag räcker itne till alla just nu, jag måste prioritera och det gör jag men då sitter jag här med dåligt samvete över det. Alltså den här ungen kommer komma ut 80 år gammal med magsår och orosrynkor!

    Så där nu har jag balanserat upp det lite Blomman och varit riktigt jävla egoistisk! Det betyder dock inte att ajg itne har plats för er i hjärtat, där jag har en ltien hörna för dig och din man Aleta, måtte allt gå väl!

  • Villemoa

     


    Heloise skrev 2010-08-07 18:07:15 följande:
    Skickar kramar till dig blomman, och en sån där slg dcka med sparka och slå, världen är orättvis och den suger, väldigt ofta!Är det inte lustigt att det finns människor som blir griniga om man inte ger dem tillräckligt med uppmuntran. Jag har det jättejobbigt nu, inte Aleta eller blommis jobbigt, inte heller jobbigt som ni andra har det jobbigt som längtar efter ett +. Men jag har det iaf jobbigt, på ett helt annat sätt, jag måste göra något som ajg itne vill, för att skydda mig och Panzer och bebisen, det betyder att jag kommer att göra något mot mina förldrar som troligtvis kommer att göra att vi kommer att ha svårt att uprätthålla en normal relation, iaf till en början. Jag måste göra det innan jag får barn, och det är klart att det svider, det här är mitt första barn, min mammas första barnbarn, och jag måste göra något som jag itne riktigt vet om jag kan leva med, men som tyvärr är nödvändigt eftersom min pappa inte ger mig något val.Dessutomhar min bästa vän det jättejobbigt med sin kille, de har köpt ett nytt hus och har en bebis och allt bara suger.Jag räcker inte till, men ska ändå ha dåligt samvete över att jag inte räcker till. jag älskar mina vänner, jag är tacksam att de älskar mig, men ibland måste de ge mig andrum, jag räcker itne till alla just nu, jag måste prioritera och det gör jag men då sitter jag här med dåligt samvete över det. Alltså den här ungen kommer komma ut 80 år gammal med magsår och orosrynkor!Så där nu har jag balanserat upp det lite Blomman och varit riktigt jävla egoistisk! Det betyder dock inte att ajg itne har plats för er i hjärtat, där jag har en ltien hörna för dig och din man Aleta, måtte allt gå väl!

    Åh Heloise! Kan inte ens föreställa mig det jobbiga du har framför dig för att du, Panzer och bebisen ska ha det bra! Jag kan bara skicka dig styrkekramar och säga att min inbox är öppen närhelst du vill för ventilering. Många, många, många kramar till dig!!

  • Daa

    Heloise: det där låter jättetungt. Så ledsamt att ni ska behöva gå igenom det. Min inbox är också öppen. *kramar om varsamt och länge*

  • Aleta

    Oj Heloise, det låter inte bra. Jobbigt att ha en massa att stressa och oroa sig över när det pågår så mycket i kroppen och ett nytt litet liv är på väg. Man vill ju bara göra glada saker för att förbereda. Jag vet inte vad det är du måste göra, men efter hur din pappa resonerar så behöver ni skydda er så att ni inte råkar illa ut igen. Hoppas att du orkar lösa det. Kramar från mig och tack för omtanken.

  • Fjällbruttan

    Hej!!
    Hälsningar från ett regnigt Gotland, men det är no shit mot hur ni andra har det!

    Aleta, kramar i massor! Det är så jävligt så det finns liksom inga ord, önskar jag var en fe med ett trollspö som jag kunde svinga.... Kramar igen!!

    Blommis, jag kommer snart med praliner som är kvar som jag fick av Heloise och Panzer, det kanske kan göra livet lite ljusare i 10 minuter...

    Heloise, jamen vad fan ska man säga??
    Jag tar traktorn och kommer och kör över åbäket!
    Dags att polisanmäla tycker jag... han är inte din pappa när han gör så, bara en eländig parasit... kramar dig i massor!! Försök att minnas att du inte valt honom själv till pappa, pch prioritera dig och Jullan och Panzer nu. Du gör helt rätt!
    Inboxen är öppen hos mig med, eller mobilen, det vet du!
    Kram

    Sonja, snälla, skriv en rad, läste just så läskiga rubriker i Aftonbladet...
    Kram

    Och kram till Hvidis med, hoppas lilla E mår bättre!
    Och att du får ett jobb du vill ha

    Kramar alla i hela tråden och tänker på er...

  • andbeyond

    Är hemma igen nu. Är mycket att läsa ikapp och minns väl bara hälften ungefär. Så till det mest aktuella först kanske?


    Aleta: Jag tänker på dig och skickar massor av varma tankar till dig och din familj. Hoppas på det bästa! Stor Kram!


    Heloise: Vilket skräp! Jag önskar verkligen att det ordnar sig så snart som möjligt på ett eller annat sätt. Håller med Aleta, inte alls kul att behöva stressa och oroa sig när man helst bara vill glädjas åt det nya livet som är på väg. Stora kramar till dig också!


    Blommis: Grrr! Jäkla gubbskrälle, på an' bara! Läste i andra tråden att herrn tog lite ledig tid och hoppas att trots allt kaos ni ändå fick en mysig kväll tillsammans. Stor Kram!


    Hej och kram på er andra också

  • Sonja68

    Hej alla!


    Ja, en fruktansvärd olycka här igår. En kvinna med barn som frontalkrockade med en buss bara en liten bit nedanför oss, på E4:an.


    Barnet (8-10 årsåldern) omkom och mamman flögs till länssjukhuset med allvarliga skador. Vi vet fortfarande inte vilka som drabbats av denna fruktansvärda tragedi.


     


    Fy så jobbigt ni har det nu många här i tråden. Blommis, Aleta, Heloise m fl. Många kramar från mig.


    Jag har joggat 3,5 km i morse, det var sååå sköööönt, bara rensa skallen och vara ensam med sina tankar ett tag i skogen. Sen frukost och nu ska jag o maken kolla film "Офицеры" och njuta av sista dagen i frihet.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...