• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

     


    Daa skrev 2010-06-17 12:59:02 följande:
    Tillbaka. Det såg bra ut. Två små krumelurer med pickande hjärtan. Maken och jag flinar fånigt, men begriper mest ingenting. Tack för allt stöd och all peppning. Jag var så sjukt nervös på förmiddagen. Nu måste jag hjälpa en arbetskamrat.

    Vänta nu lite här...*sätter mig på arslet*
    Ska ni ha TVILLINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    MY GOD!

  • Ninnnis

    Ojojoj, detta är ju helt galet! Daa ska ha tvillingar?!



    Jag är så glad så du anar inte, vännen! Det är kanske någon slags kompensation för de två som inte blev...

    TVÅ!?

  • Fru E

    Blommis-hur känns det idag


    Daa-jag kan fortfarande inte få in att du skrev TVÅ krumelurer

  • Fru Bygg

    Åhh, Daa! Så underbart att VUL:et gick bra! Det är ju fantastiskt med två små krumelurer! Fick ni reda på hur långt gånget ni är?

    *dansar runt i glädjedans*!!!

  • Fru Bygg

    Tack så mycket för en mysig fika igår, tjejer! Det var så skoj att se er alla och att äntligen få träffa lilla Ellen och mamma!

  • Fru sy

    Dubbelt grattis Daa, så skönt att det såg bra ut. Vad häftigt med tvillingar!

  • lanovia 08

    Shit pommes var tvungen att läsa Daas meddelande flera gånger för att fatta, sedan har jag läst era svar och förstått att jag fattade rätt. Tvillingar!!! Tjohoo!!! Dubbelt grattis Daa!!!
    Hur känner ni det?

  • lanovia 08

    Hvidis har förkylningen släppt något? Så tråkigt att du inte kunde vara med igår. Någon gång skall vi minsann ses!! Jag vägrar ge upp.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...