• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Jag är övertygad om att du är alldeles fantastiskt magnifik, Daa!

    *kniper tummarna så hårt jag kan för att Blommis lilla eskimå gottar in sig riktigt ordentligt i detta nu*

  • Fjällbruttan

    Ouuuuiiiihhhajajajaaaaaaajj....
    Slänger mig vilt in i dansen med Hvidis.
    Signe skriksurikat hakar på på min arm och är tyst i säkert två minuter i rena förskräckelsen..
    Hinner inte vara här för skriksurikaten.... och div annat när hon skriker hos sin pappa...
    Fast det är inte magen verkar det som, bara jag ska vara nära och bäras och låta!
    Första barnet jag har som frustar och morrar..

    Hurra för dagisplats frö er Hvidis och Ninnis, vilket underbart uppvaknande!!
    Så glad för er skull

    Daa, mysigt med magen, och jag misstänker att du strålar, så det är nog inte bara boobsen folk stirrar på

    Nu ska jag skaka surikat och försöka göra en tårta samtidigt...
    Har en beställning till avlsutningen här... pust!!

    Kram till er alla!!!

  • Hvidbrud

    Kram till dig också bruttan! Signe kan ju hålla grädden medan vi dansar runt, så blir den vispad samtidigt..

  • Fru sy

     


    Hvidbrud skrev 2010-06-06 22:35:14 följande:
    www.figleaves.com/uk/product.asp men mest av allt denna.... Retro, sitter perfekt, men det som håller mig tillbaka, är att barmen ser så stor ut! Men det kan ju också vara snyggt...

    Den prickiga är ju helt underbar!!!! Jag ÄLSKAR prickigt mönster över allt annat!! Men hur vet man vilken storlek man skall ha om man skickar efter från dem, är ju svårt att hitta när man provar så är osäker på hur det är att skicka efter...

  • Fru sy

    Blomman: Har tänkt på er mkt idag! *Fortsätter hålla tummarna*

  • Hvidbrud

    Jag prövade den i en butik här i Malmö. Satt jättebra i min vanliga storlek. Kör på 34e... Och håll tummarna. Öppna paketet försiktigt, så kan du skicka tillbaka det. Fru sy skrev 2010-06-07 21:10:01 följande:


      Den prickiga är ju helt underbar!!!! Jag ÄLSKAR prickigt mönster över allt annat!! Men hur vet man vilken storlek man skall ha om man skickar efter från dem, är ju svårt att hitta när man provar så är osäker på hur det är att skicka efter...
Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...