• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

    Jag tyckte det lät lite märkligt med tanke på att du har börjat jogga för inte så länge sedan. Men en liten stund tänkte jag "Wow!"

    Känns det bättre med joggingen nu?


    Sonja68 skrev 2010-05-22 18:25:39 följande:
    3 mil?!?! Vilket önsketänkande 3 km var det FÖRSTÅS!!! Det var väl ingen som gick på det

     

  • Daa

    Härligt. *blir varm i hjärtat*


    Fru sy skrev 2010-05-22 12:28:03 följande:
    Har suttit och kört runt runt runt på gräsklipparen och slås hela tiden över hur fint det är här. Hur kunde vi ha sådan tur som hittade och hade möjlighet att köpa det här stället?!? *GLAD*
  • Daa

    Nu ska vi iväg för att servera på en ungdomskväll i kyrkan. Det är ett gäng lokala  unga förmågor som spelar. Ska bli intressant. Både musiken och att se hur jag reagerar på lukten från den kryddstarka köttfärssåsen (antingen blir det plågsamt eller så kommer jag att nalla från den hela kvällen. )

  • Sonja68
    Daa skrev 2010-05-22 18:35:51 följande:
    Jag tyckte det lät lite märkligt med tanke på att du har börjat jogga för inte så länge sedan. Men en liten stund tänkte jag "Wow!" Känns det bättre med joggingen nu?  
    Lurad

    Jo, det kändes jättebra. Nu var det ju bara andra gången jag var iväg. Jag kräver inte så mycket av mig själv vad gäller tempo, längd, tid osv. För mig ligger största bedriften i att TA SIG IVÄG!!! Med den familjesituaion jag har och det faktum att de övriga i familjen inte så gärna släpper iväg mig.


    När jag väl är i väg så känner ja gbara YESSS!!! I did it! Även om jag bara lunkar och kanske promenerar när det känns så...


    Men idag var det idealiskt att springa. Sol men sval vind, så jag blev knappt svettig. Tur att jag hade långa tights, annars hade jag banne mig frusit!


    Men jag sprang större delen av sträckan faktiskt och tja, det kändes bättre än första gången. Jag bestämde mig för att promenera raskt och värma upp de första 200-300 metrarna och då kändes det bättre.


     


    Hoppas ni fick kul i kyrkan! Spy inte i köttfärssåsen bara


     

  • Hvidbrud

    Nä, nu låter det som min toatid är slut! Den supersociala, babbelmostern med raketålning klöser i dörren...

  • Hvidbrud

    Shiiiiit! Har ÄL klet!!!!! Shiiiiit!!! Det aka jag ju inte få förrän nästa vecka!!! Oj oj oj och hG och Batman som har varit passionerade i flera dagar i rad! Oj oj oj! Det var ju inte alls meningen! Men det är kanske bara falskt alarm...

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...