• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Fru E

    Nä nu hem och fixa huset inför fotograferingen imorgon tittar in igen ikväll


  • muggles

    EA: jag har sagt till maken att han får spruta mig Jag tar rygg på er andra och ska ha in honom i processen tänkte jag. Inte för att jag är speciellt spruträdd utan som sagt, för att han ska känna sig mer delaktig. Fast nästa vecka får jag nog spruta själv en kväll för då ska vi iväg med jobbet på konferens.


    Ore: vi hade en lekmatta (pusselvariant) och de är mjuka nog. Moa hade mest den när hon satt upp och lekte med saker (hon satt iofs väldigt tidigt). TAnken var att hon inte skulle lyckas banka hårda saker i vårt parkettgolv.

  • Fru E

    Mugglan-jo så gjorde vi förra gången med men maken åker iväg efter jobbet idag och kommer hem först på fredag

  • muggles

    EA: ja jag förstår. Men jag menade bara att jag gör som ni (när det väl är dags...)

  • muggles

    Någon som vet hur en syrénbuske ska stå (läge, jord mm). Vi kan ev få en buske från en bekant som den vill bli av med men jag är osäker på var den kan placeras.

  • porchez

    kommer  bara in med ett argt ego inlägg - hatar att bo i en lite håla! Nu ska de stänga ner staden ända gym, kommunen som äger lokalen (en gammal brandstation) som de tar 100 000kr i hyra för. Ingen har råd att betala den hyra för att driva gymmet, så nu stängs det ner den sista maj. Jag är så arg, ledsen och besviken just nu {#lang_emotions_cry}


    Det finns inga andra intressenter på lokalen, utan den kommer stå tom istället. Kan inte kommunen satsa på välmående och hjälpa till i sånt här fall? Vet inte vad jag sak ta mig till utan träning...

  • MSW

    Hejhej!


    Kramar till PB!!


    Nu verkar det som det börjar bli riktigt spännande igen! Håller alla tummar och annat för att det ska gå vägen denna gången för samtliga!


    Här har jag utvecklat en riktig förkyldning! Är längesedan jag var så här förkyld, men jag släpade mig till skolan idag iaf, och imorgon behöver jag inte åka dit, och sen hoppas jag att jag ska orka ons-tors skola också, den som lever får se! Verkar som att jag har lite på gränsen till feber, så ikväll blir det nog alvedon och nässpray inför att det börjar bli tid för att sova!


    Var det nu på torsdag det var dags för nästa samtal Lappis? Har det redan gått en månad sedan ni var där senast?

  • MSW

    Porchez: Åh så tråkigt! Hoppas att det komemr fram någon ny intressent snart..

  • fru AM

    Porchez: nä men BAJS! (ang gymmet alltså). Du får kanske börja springa + köpa vikter osv hem. Men det är ju inte alls samma sak!

  • fru AM

    Porchez: förresten - jag kom på att jag ju har en killkompis som är singel! Vill du ha en blind date ngn gång när du är i Sthlm så säg till!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen