• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Sonja68

    Längst upp i Bottenviken. Mellan Luleå och Haparanda. Börjar på K slutar på IX Där älven möter havet. Äter du Kalixlöjrom nån gång kan du tänka på mig

  • Sonja68

    Jag och familjen kommer vara i Kungliga hufvudstaden första dagarna i augusti. MÅste på ryska ambassaden och fixa pass till äldsta dottern.

  • Cantaton

    Där uppe! Jag har inte varit så mycket i norra Sverige. Gjorde en turné en gång runt Gällivare och Pajala, men det är väl det...


    Jag vet inte hur många "de första dagarna" är, men jag kommer hem från Turkiet 2 augusti. Hojta till om det blir läge för en duett efter det


    Sonja68 skrev 2010-07-08 22:54:36 följande:
    Jag och familjen kommer vara i Kungliga hufvudstaden första dagarna i augusti. MÅste på ryska ambassaden och fixa pass till äldsta dottern.
  • Sonja68

    Oki-doki! Schemat är pressat, vi ska bo i Uppsala. Men jag hojtar om det är läge. Nu ska jag gå och sussa. Natti-natti!


     

  • Cantaton

    Stressa inte fram något.


    Sov gott!


    Sonja68 skrev 2010-07-08 23:07:15 följande:
    Oki-doki! Schemat är pressat, vi ska bo i Uppsala. Men jag hojtar om det är läge. Nu ska jag gå och sussa. Natti-natti!  
  • Aleta

    dfk - varning, varning det är en materialsport, man skaffar sig inte bara en skrammelsjal...

  • dfk

    Aleta, nej jag kan tänka mig det!

    Idag är det fredaaaagsmyyys om det är det sista jag göööör, harkel...

  • Fjällbruttan

    Hallå!

    Still alive, but not kicking...
    Morgontimmarna har tillbringats i en säng med för mycket innevånare i... varav en åt konstant från mig och hennes storasyster lekte propeller med ben och armar medans maken lät som en trasig motor bredvid...GÄSP....

    Heloise... visst bor du nära Furuvik?

    Vi kommer dit 20/7 och lämnar campingen den 22/7... vi ska på djurparken 21...
    kanske en fika? Eller du och Panzer kanske vill studera fenomenet storfamilj går på djurpark, försöker att få alla barn nöjda och inte bli vansinniga själva...
    kan vara underhållande

    Hoppas det är bra med alla, och Canta, krya på dig även om jag inte vet vad felet är eftersom jag inte hinner läsa ikapp

    Kram 

  • Cantaton

    Tack fina Jag har kraftig öroninflammation.


    Fjällbruttan skrev 2010-07-09 09:42:18 följande:
    Hallå!Still alive, but not kicking...Morgontimmarna har tillbringats i en säng med för mycket innevånare i... varav en åt konstant från mig och hennes storasyster lekte propeller med ben och armar medans maken lät som en trasig motor bredvid...GÄSP....Heloise... visst bor du nära Furuvik?Vi kommer dit 20/7 och lämnar campingen den 22/7... vi ska på djurparken 21...kanske en fika? Eller du och Panzer kanske vill studera fenomenet storfamilj går på djurpark, försöker att få alla barn nöjda och inte bli vansinniga själva...kan vara underhållande Hoppas det är bra med alla, och Canta, krya på dig även om jag inte vet vad felet är eftersom jag inte hinner läsa ikapp Kram 
Svar på tråden Tantvarning del 8