• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Cantaton

    Åh, är det så!? Jag hoppas det.. Undrar hur jag ska göra med lördagens bröllop. Om jag ska avvakta och se om jag tillfrisknar eller om jag ska hjälpa brudparet hitta en ersättare...


    Soldemor skrev 2010-07-06 10:41:44 följande:
      Bra! Då blir du fort frisk!
  • Soldemor

    Man brukar må bättre rätt fort, men å andra sidan känner du din kropp bäst. Kanske bättre att hitta en ersättare än att du skall känna press att bli frisk!

  • dfk

    Cantaton, vad tråkigt att du blivit sjuk, Krya på dig!


    Sonja,vilken hemsk artikel!!.. Har du sett "stoned", det är en film som har precis en sådan handling där en kvinna blir stenad till döds, det är så himla jobbigt att se filmen men samtidigt tycker jag att när man tittar så belyser man och uppmärksammar att sånt faktiskt händer! Jag satt och blundade för de värsta scenerna men den var värd att se.


    Är urtrött efter en lång dag och jag tror att det är dags att krypa till kojs nu!


    Godnatt!

  • dfk

    Halloj på er!
    Ska snart iväg till gymmet och svettas...i den här värmen...

  • Panzerfaust

    Jo fan det rullar på, har massor med grejer att göra men ingen lust att göra dem...

  • passionsblomman

     


    Panzerfaust skrev 2010-07-07 15:43:22 följande:
    Jo fan det rullar på, har massor med grejer att göra men ingen lust att göra dem...

    Hehe, det DÄR skriver jag under på rakt av. Som att storstäda hela casa Passion i sommarhettan exempelvis. Eller som nu måste ske: åka till stan och leta lite kläder och ett nytt cyklop åt sonen som ska följa med sin kompis till Öland i några dagar. Vi har inte mycket AC på vår lilla mini Cooper precis. *svettas redan*

  • Soldemor

     


    dfk skrev 2010-07-07 14:22:14 följande:
    Halloj på er!Ska snart iväg till gymmet och svettas...i den här värmen...

    Oh, träna för mig också, skall jobba ikväll!

Svar på tråden Tantvarning del 8