• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Soldemor

     


    Sonja68 skrev 2010-07-04 22:54:26 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7412046.ab' Jag blir alldeles matt och illamående...

    Det är svårt att tro att vi lever på 2000-talet...e Kr!


     


    Sonja68 skrev 2010-07-04 22:54:26 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7412046.ab' Jag blir alldeles matt och illamående...

    Det är svårt att tro att vi lever på 2000-talet...e Kr!


    Kjell Präst skrev 2010-07-04 21:21:05 följande:
    Åter i Ullared...

     


     


    Sonja68 skrev 2010-07-04 22:54:26 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7412046.ab' Jag blir alldeles matt och illamående...

    Det är svårt att tro att vi lever på 2000-talet...e Kr!


     


    Kjell Präst skrev 2010-07-04 21:21:05 följande:
    Åter i Ullared...

    Lite, lite avundsjuk!

    I lördags tog Siena sitt första vuxencertifikat! Fast domaren tyckte att hon nog hade passat bättre i juniorklass! Hon var jätteduktig, medan storebror inte tyckte att det var så kul, eller som hans domare skrev: "Not his happy day"
    men det var alldeles förskräckligt varm där, alla burfläktar gick för högvarv! 


    Kjell Präst skrev 2010-07-04 21:21:05 följande:
    Åter i Ullared...

     

  • Heloise
    Sonja68 skrev 2010-07-04 22:54:26 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7412046.ab' Jag blir alldeles matt och illamående...
    Det är så sjukt att det inte finns ord för det. 

     


    Kul att det går bra för Siena, Solde. Det måte ha varit hemskt med värmen i lördags, usch inte avundsjuk alls. I lördags och igår var det helst sanslöst varmt, runt 33 grader och inte en vindpust så långt ögat kunde se. Jag gillar ju värmen men bara om jag får vara på en strand, det fick jag inte vara i lördgas då jag i vanlig ordning jobbade. Funderar på om jag ska ställa in en tältsäng  vid toapapperet för övernattning, jag är ju ändå bara hem och vänder


    Snart är det dags för UL, spännande.


    På fredag sticker vi ju till det stora fina bröllopet i Gnesta och sen är det slut med "plikter" för mig. Då ska jag bara jobba och klappa på magen. Det händer itne så mkt intressant i mitt7vårt liv atm, mest jobb och så gnäll, det är inte direkt något att hänga i julgranen


    Ha det så bra kramkram

  • Soldemor

    Heloise: Sommarkramar t dig och Julle! God ide att sova på jobbet, har funderat på det själv ibland. Vi har faktiskt en tältsäng här, som står inne på toaletten...

  • Cantaton

    Hej. Tittar bara in och säger att jag är hemma i Sverige. Dock inte vidare "levande". Fruktansvärt ont i halsen och hes, ont i öronen och det är lock för öronen - i ena örat hör jag "metalliskt" som om jag bara hör robotar... Hostar förskräckligt. Febern har iaf gått ner sedan igår kväll.


    Det blir väl så om man är den som tar hand om alla sjuklingar på ett läger. Dock verkar det ha drabbat mig värst. Bara det att jag inte alls slappnade av förrän jag stod på parkeringen igår kväll och kände hur illa och jobbigt jag mådde. Jag fick klaustrofobi inuti mig själv. Öppen mottagning hos doktorn om 40 minuter, ska ta och promenera dit... Även om det är virus kanske det finns NÅNTING som hjälper mot NÅNTING.

  • Soldemor

     


    Cantaton skrev 2010-07-06 08:52:34 följande:
    Hej. Tittar bara in och säger att jag är hemma i Sverige. Dock inte vidare "levande". Fruktansvärt ont i halsen och hes, ont i öronen och det är lock för öronen - i ena örat hör jag "metalliskt" som om jag bara hör robotar... Hostar förskräckligt. Febern har iaf gått ner sedan igår kväll. Det blir väl så om man är den som tar hand om alla sjuklingar på ett läger. Dock verkar det ha drabbat mig värst. Bara det att jag inte alls slappnade av förrän jag stod på parkeringen igår kväll och kände hur illa och jobbigt jag mådde. Jag fick klaustrofobi inuti mig själv. Öppen mottagning hos doktorn om 40 minuter, ska ta och promenera dit... Även om det är virus kanske det finns NÅNTING som hjälper mot NÅNTING.

    Nej men, stackars Canttant! Hoppas du får hjälp hos doktorn!

    Är övriga tants på semester månntro? Här känns tomt! Hallå?

  • Cantaton

    Nu har jag varit hos doktorn. Det var inte bara en förkylning, utan även öroninflammation. Så jag har fått antibiotika.

  • Soldemor

     


    Cantaton skrev 2010-07-06 10:34:34 följande:
    Nu har jag varit hos doktorn. Det var inte bara en förkylning, utan även öroninflammation. Så jag har fått antibiotika.

    Bra! Då blir du fort frisk!

Svar på tråden Tantvarning del 8