• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Sonja68
    Fjosok skrev 2010-06-12 23:15:40 följande:
    Förresten, gör bara ett kort inhopp nu. Är väl tillfällig gäst i denna tråden numer. Men måste bara få dela med mig av veckans idolbild.   3.bp.blogspot.com/_X6F4HnEqbd8/TAvrQWSopDI/AA...  
    Hihihi... Vet ni att jag annonserade i tidningen Scoobydoo och fick över 40 brevvänner? Jag tror jag var tio år...
  • Sonja68

    Minns att jag ritade en teckning på ett hästhuvud som blev publicerad också!

  • Heloise

    Panzer och jag har haft en väldigt stressig helg


    Skolavslutning på fredagen i sthlm, mamma och jag tog racer-renaulten och drog till den stora staden, som inte alls visade sig från sin bästa sida men spöregn. Men avslutningen var jättefin, i Oscarskyrkan, hann se både Björn Borg( hans son var otroligt gullig och hade full show i kyrkan) och Per Gessle( vars son går i samma klass som mammas guddotter). Jag ägnade mig kanske mest åt ppl watching och det var ett stort antal blonda 20-30 någonting mammor med 2 karats diamantringar och 50 någonting kostympappor!


    Jag var hemma vid 23:30 och så bums i säng och upp på lördagen och så var vi på ett borgligt bröllop kl 11, med efterföljande champagne och bröllopslunch på en italiensk restaurang. Kl 14 började Panzer och jag, jobba


    Sen jobbade vi hela söndagen och idag blev vi väkta av att Panzers telefon ringde och det var rektorn för en skola där han varit på intervju, han fick jobbet
     Det är en privat/fri skola, ett gymnasium, mitt i stan!


    På torsdag drar vi till götet med några vänner, för en lång weekend av festivaler och mys!

  • passionsblomman

    Hello tanter!
    Jag har vedat, varit på fotboll, minglat med folk i byn på ICAS 1-årsjubiléeumsfest i lördags och lite sånt. Det har varit en bra helg. men nu är det dag 28 och de där välbekanta känningarna "nu-kommer-indianerna-när-som-helst" har infunnit sig. Det innebär att trots att det är en vecka kvar till mitt testdatum så går man ju nu och väntar sig rött hela tiden. Fram tills igår har jag faktiskt knappt tänkt på hela grejen...
    ...men nu börjar den där Vidriga Väntan Veckan, så nu övergår väl toabesöken i vanlig ordning från vanligt lättande på diverse tryck, till pappersanalys och överdriven torkning...

    Nu måste jag ut och fortsätta bygga vedstapel. Min arma rygg!

  • Heloise
    passionsblomman skrev 2010-06-14 12:13:44 följande:
    Hello tanter!Jag har vedat, varit på fotboll, minglat med folk i byn på ICAS 1-årsjubiléeumsfest i lördags och lite sånt. Det har varit en bra helg. men nu är det dag 28 och de där välbekanta känningarna "nu-kommer-indianerna-när-som-helst" har infunnit sig. Det innebär att trots att det är en vecka kvar till mitt testdatum så går man ju nu och väntar sig rött hela tiden. Fram tills igår har jag faktiskt knappt tänkt på hela grejen... ...men nu börjar den där Vidriga Väntan Veckan, så nu övergår väl toabesöken i vanlig ordning från vanligt lättande på diverse tryck, till pappersanalys och överdriven torkning...Nu måste jag ut och fortsätta bygga vedstapel. Min arma rygg!
    Gör som Daa och kramar om Blomman!
  • Aleta

    Här kommer fler kramar!
    Akta din arma rygg också!


    Oj, vilken helg ni hade Heloise, gratta Panzer till jobbet!

  • Soldemor

     


    Heloise skrev 2010-06-14 11:55:26 följande:
     Jag ägnade mig kanske mest åt ppl watching och det var ett stort antal blonda 20-30 någonting mammor med 2 karats diamantringar och 50 någonting kostympappor!
    Och vad gör man då (har färgen fått blodbrist, eller?)
Svar på tråden Tantvarning del 8