• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Aleta
    MittiPrickBrud skrev 2010-04-29 22:13:51 följande:
    Canta, där handlar jag också bh! De är så bra, hjälper till att prova ut rätt stlk. Jag  hade en helt annan än den jag trodde!Nattinatti alla fina tanter!
    Hmmmm, jag var också där och fick en helt ny storlek, 70E och några i 70F. 
    Glad i hågen köpte jag flera stycken, men efter bara några dagar så satt de så illa att de bara är att slänga. Massor med pengar i sjön!
    Boobsen ramlar ut i mitten liksom, hur fult som helst. Då var mina gamla bh:ar bättre, där ramlade bara axelbanden ner...
  • TinkerBelle

     


    Aleta skrev 2010-04-30 09:52:14 följande:
    Hmmmm, jag var också där och fick en helt ny storlek, 70E och några i 70F. Glad i hågen köpte jag flera stycken, men efter bara några dagar så satt de så illa att de bara är att slänga. Massor med pengar i sjön! Boobsen ramlar ut i mitten liksom, hur fult som helst. Då var mina gamla bh:ar bättre, där ramlade bara axelbanden ner...

    Vad skönt med flera tanter som har den konstiga stl 70E! Inte lätt att hitta. Ungefär som att man ska vara bred över ryggen också bara för att behagen är vältilltagna.
    Jag har en liten lokal butique som säljer underkläder där jag köper alla mina behåar.
    Change är min favorit. Har en i svart och en i cream. Hon som har butiken är jättego.
    Eftersom jag egentligen skulle behöva en 65DD-E så erbjöd hon sig att sy om BH om det behövdes. Sa tom att jag kunde komma tillbaka efter ett par veckor om Bh:arna började kännas obekväma. Det är service!

  • Sonja68

    Ibland har jag problem med att hitta min storlek 80A. Precis som att bara för att behagen är små måste man vara smal över ryggen/bröstkorgen också.
    I Sverige är det dock relativt lätt, men när vi är i min mans hemland så finns det bara 80B eller 75A. De stirrar konstigt på mig och typ "du är så smal, du kan omöjligt ha 80" Jo tänk för att jag kan det!! Betyder det att jag är missbildad eller?!

  • Soldemor

     


    Sonja68 skrev 2010-04-30 10:14:04 följande:
    Ibland har jag problem med att hitta min storlek 80A. Precis som att bara för att behagen är små måste man vara smal över ryggen/bröstkorgen också. I Sverige är det dock relativt lätt, men när vi är i min mans hemland så finns det bara 80B eller 75A. De stirrar konstigt på mig och typ "du är så smal, du kan omöjligt ha 80" Jo tänk för att jag kan det!! Betyder det att jag är missbildad eller?!

    Välkommen då i de missbildade 80A:arnas förening!

  • Daa

    Aleta skrev 2010-04-30 09:52:14 följande:


    Hmmmm, jag var också där och fick en helt ny storlek, 70E och några i 70F. Glad i hågen köpte jag flera stycken, men efter bara några dagar så satt de så illa att de bara är att slänga. Massor med pengar i sjön! Boobsen ramlar ut i mitten liksom, hur fult som helst. Då var mina gamla bh:ar bättre, där ramlade bara axelbanden ner...

    Surt, Aleta. 
     
    Halkar in med PMS-versionen av mina: 70F. Så har det varit sedan det senaste MF:et. Grrr...

    Soldemor: kollade på svtplay. Åh, så roligt att se dig. Som de andra här, är jag imponerad av din insats.

  • Villemoa

    När jag tänker efter har jag nog kanske inte berättat att vi ska ha en liten till Beräknad nedkomst är november och jag har precis gått in i v.13. Jag har mått fruktansvärt illa och går fortfarande på tabletter men det är mycket bättre nu. Den förlamande tröttheten håller dock fortfarande i sig och jag är inte en så rolig mamma och fru när jag somnar runt 20.00 om kvällarna. Men snart är det sommarlov och då är jag ledig i två långa månader och det ska bli så skönt!!

  • Villemoa

    Soldemor: Det var såå roligt att se dig på tv häromdagen och duktig var du också! Men fasen vad svåra frågor det var i just er omgång!! I vanliga fall brukar jag kunna svara på de flesta {#lang_emotions_surprised}

  • Soldemor

     


    Villemoa skrev 2010-04-30 13:33:48 följande:
    Soldemor: Det var såå roligt att se dig på tv häromdagen och duktig var du också! Men fasen vad svåra frågor det var i just er omgång!! I vanliga fall brukar jag kunna svara på de flesta

    Visst var de svåra! Fast vissa får hur lätta som helst! Lustigt det där hur det faller sig...

Svar på tråden Tantvarning del 8