• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Villemoa

    I feel you sister!! Jag har DD/E i vanliga fall men nu har de allt växt en storlek eller två. Kan ju trösta dig med att boobisarna blir mindre sen igen men det tar ett tag. Så var det för mig iaf. Har du oxå grymt ont i dem?


    Heloise skrev 2010-04-29 19:45:30 följande:
    Härligt med vin och kompisar Tinker!   Jag börjar oroa mig, hur ska det här sluta? Mina tuttar har vuxit ur alla bh'ar, de var liksom F-kupa innan bulle, ska jag gå upp typ 2 stl så blir det H kupa, finns det ens? Dessutom har jag upptäckt att jag är ngt mer aggressiv än förut, det har blivit nått strul med rotombudslistan på vårt område och vi får vara rotombud i år igen( var förra året) Ingen har frågat om det är ok, och när jag frågade ordförande så visste hon inte varför vi var igen, men nu är det tydligen strul med listan. Skitsnack!!!!!!! Iaf sådana här saker brukar inte röra mig i ryggen, men jag fick värsta utbrottet när Panzer berättade det för mig. Jag var så himla nära att stolpa över till henne i fullt humör för att tala om för henne vilken lögnaktig övsersittar subba hon är Det är INTE jag utan det måste vara hormonerna som spökar!
  • Cantaton

    Jag har H-kupa, det finns!! Jag handlar mina BH:ar på Change. Rekommenderas!


    Heloise skrev 2010-04-29 19:45:30 följande:
    Härligt med vin och kompisar Tinker!   Jag börjar oroa mig, hur ska det här sluta? Mina tuttar har vuxit ur alla bh'ar, de var liksom F-kupa innan bulle, ska jag gå upp typ 2 stl så blir det H kupa, finns det ens? Dessutom har jag upptäckt att jag är ngt mer aggressiv än förut, det har blivit nått strul med rotombudslistan på vårt område och vi får vara rotombud i år igen( var förra året) Ingen har frågat om det är ok, och när jag frågade ordförande så visste hon inte varför vi var igen, men nu är det tydligen strul med listan. Skitsnack!!!!!!! Iaf sådana här saker brukar inte röra mig i ryggen, men jag fick värsta utbrottet när Panzer berättade det för mig. Jag var så himla nära att stolpa över till henne i fullt humör för att tala om för henne vilken lögnaktig övsersittar subba hon är Det är INTE jag utan det måste vara hormonerna som spökar!
  • Villemoa

    Värt att kolla upp. Man lär ju behöva en stadig bh eller två vad det lider.


    Cantaton skrev 2010-04-29 20:57:01 följande:
    Jag har H-kupa, det finns!! Jag handlar mina BH:ar på Change. Rekommenderas!
  • Cantaton

    Mm, det kan ju bara vara positivt.


    Usch, undrar hur det ska gå för mig den dagen jag blir gravid...


    Villemoa skrev 2010-04-29 20:59:47 följande:
    Värt att kolla upp. Man lär ju behöva en stadig bh eller två vad det lider.
  • Heloise
    Villemoa skrev 2010-04-29 20:54:01 följande:
    I feel you sister!! Jag har DD/E i vanliga fall men nu har de allt växt en storlek eller två. Kan ju trösta dig med att boobisarna blir mindre sen igen men det tar ett tag. Så var det för mig iaf. Har du oxå grymt ont i dem?
    Ja vansinnigt ont. Det måste ju ge sig någon gång, eller? Det gör ont när jag får en kram av folk, och jag vill helst gå med armarna framför boobsen som en sköld, men då ser man ju inte klok ut

    Vad bra cantaton att det är relativt lätt att få tag på H-kupor, jag jar faktiskt beställt en gavid bh, som en sportbh fast ändå inte. Jag hoppas att den är skön.

  • MittiPrickBrud

    Canta, där handlar jag också bh! De är så bra, hjälper till att prova ut rätt stlk. Jag  hade en helt annan än den jag trodde!

    Nattinatti alla fina tanter!

  • Im yours

    Villamo; Har jag missat att du oxå ska ha barn? Jag kan smyglåna en flaska vitaminrik svartvinbärssaft, så firar vi allihopen{#lang_emotions_smile}


     


    Nattinatt!

  • Soldemor

     


    dfk skrev 2010-04-29 19:06:44 följande:
     Soldemor, kan man titta i efterhand på programmet? Jag trodde också att du var mörk och hade glasögon. Jag har också bilder i huvudet hur ni alla ser ut av dom som inte har något foto på BT! Det blir att man skapar egna karaktärer av alla mina mystanter! Hur tror ni jag ser ut då??!!!
    .

    Alla veckans avsnitt går i repris på söndag, vet inte hur dags, men tror det brukar vara på tv 2 det öckså.

  • dfk

    Idag spökar visst mina pmshormoner, gråtmild, utarbetad och allergi! Verkar som att familjen vill låta mig sova i uteförrådet, alla flyr fältet. Skämt o sido, så allvarsamt är det inte.


    {#lang_emotions_innocent}


    Men jag känner mig alldeles raspig i halsen och lite svårt att andas som vanligt. Lite småsvullen om överläppen.  Pollen är inget kul. Ska fylla på med mer allergimedicin.


    Nu har jag fredagen att arbeta och sen ledig i helgen! Jag har jobbat 54 timmar  denna veckan, det börjar kännas nu. Min chef är på semester och har det bra. Tänk att hon kom iväg på sin resa trots askmolnen. Hoppas att hon kommer hem också med flyget.


    Villemoa, har jag också missat något?


    Snart är det fredagsmys!!!{#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Tantvarning del 8