• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • didis

    Tjoho! Nu åker jag hem! {#lang_emotions_sunny}

    I kväll blir det "fredagsmys" (hopps jag...){#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_heart}

    Känns som om det kommer blir många smajlisar närmaste tiden!{#lang_emotions_tomte}

  • Soldemor

    Didis: Jag skall tänka på ditt fredagsmys! Jag har gudstjänst 18.30, sedan flyga hem, stryka alban inför morgondagen, sätta på lite tvätt, jaga änglatofflor med dammtrasa, bada Soldan och ta upp de där sista förgarliga julsakerna som har slagit rot på ett bord i storarummet. Men, men, natten är lång! Jag skall inte vara på plats förrän kl 9 i morgon bitti! (notera den dräpande ironin!)

    Finns det ingen smiley som passar?

    {#lang_emotions_embarassed} Sådär, lite intensiva arbetsrosor på kinderna!

  • Heloise

     


    passionsblomman skrev 2010-04-23 12:36:10 följande:
    Den här kanske syns bättre....

    Nämen där är hon ju! Världens gulligaste lilla svartnos!

  • Heloise

     


    Soldemor skrev 2010-04-23 13:14:36 följande:
    Så bedårande! Och här är agent Kavat Surikat med rätt att lekaOch varför är texten blå och understruken?

    Siena är ju bedårande!

  • Soldemor

     


    Heloise skrev 2010-04-23 14:53:06 följande:
      Siena är ju bedårande!

    Ja, lilla sötmöget är ganska charmerande! Det är väl därför som Husse låter henne göra i princip vad som helst! Även när hon tuggar på hans glasögon el spelar hockey med dem, så suckar han bara och säger att hon är ju så söt! NB: det var han som inte ville ha henne! Fast det har han ju aldrig sagt! Oh nej!

  • passionsblomman

     


    Heloise skrev 2010-04-23 14:52:34 följande:
      Nämen där är hon ju! Världens gulligaste lilla svartnos!

    Ja och hon syns rätt bra när man klickar upp bilden!

  • passionsblomman

    Be aware of the cat!        I´m dangerous!

    De här två bilderna garvar jag högt åt varenda gång jag ser dem!

    ...och VEM är det hon ska sätta respekt i? Jo sin mormor...

  • Heloise

     


    passionsblomman skrev 2010-04-23 15:11:26 följande:
            De här två bilderna garvar jag högt åt varenda gång jag ser dem! ...och VEM är det hon ska sätta respekt i? Jo sin mormor...

    Det är taskigt att skratta blomman Tirza har helt rätt, mormödrar skall hållas kort{#lang_emotions_tongue_out}


    Alltså ibland är folk så jävla korkade att klockan står still!!! Det slår mig då och då, som när en tant frågar mig om minute maid juicen är god.


    Jag: "det är den säkert"


    Tant: " men är den god då?"
    Jag:" jag vet inte, jag tycker inte om juice"
    Tant:" så den är sur alltså?"
    Jag: " Det tror jag inte"
    Tant: Men du har ju inte smakat på den"
    Jag: " Jag tycker inte om NÅGON juice, det spelar ingen roll om den är söt eller sur. Jag dricker inte juice!
    Tant: "Va? Tycker du inte om juice"
    Jag" Nej"
    Sen går jag därifrån, någon jävla måtta på serviceandan får det lov att vara!

Svar på tråden Tantvarning del 8