• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

     


    Fjällbruttan skrev 2010-05-11 22:34:17 följande:
    bombombombombombombom....ahhhhhhh-- -ahahahaaaa...bombombombabybom...ah hhaahahahaaa*BABYBOMBOM PESTEN HÄRJAR ALLA VILL HA ELAKA DVÄRGAR* Kastar mig glatt skrålande ut i nakendansen och pimplar skumpa så illern Göran skulle skämmas Nån som vill ha en white Christmas föllesten...hick..Vodka med tippex....Lallar glatt med i glädjetåget och tänker inte hoppa av förrän alla dvärgar dykt upp hos alla

  • Daa

    Joo, tack, det går ganska bra. Jag har svårt att tänka mig att det skulle bli bebis, men lyckas även hålla bort tankarna på MF. Det får jag vara nöjd med tills vidare.

    Men. Åh. Vad. Det. Börjar. Vara. Stressigt. På. Jobbet.
    Hoppas det inte blir värre, för om allt går som vi önskar av hela våra hjärtan så kommer ju tröttheten att eskalera och kanske även illamående dyka upp. *börjar räkna veckor till semestern*


    Fru E skrev 2010-05-12 10:21:59 följande:
    Daa-hur går det

     

  • Ninnnis

     


    Daa skrev 2010-05-12 11:34:12 följande:
    Helluuu! *vinkar*Kom att tänka på Ninnis nyhet på morgonen och blev sådär glad igen. Kram, vännen.

    Gulle dig!

  • Daa

    Åh, tack, Fru E. *andas in, andas ut*

    Det stämmer. Den här tiden för en vecka sedan hade jag nog börjat fundera på att testa. Vilken lång vecka det har varit!
    Jag tycker det går så fort när andra är gravida, veckorna bara rasar iväg.


    Fru E skrev 2010-05-12 12:09:44 följande:
    Daa-glöm inte andas!En vecka har väl passerat sedan plusset nu

     

  • Daa

    Men det är ju jätteroligt, ju.


    Ninnnis skrev 2010-05-12 12:09:49 följande:
      Gulle dig!

     

  • Ninnnis

     


    Fjällbruttan skrev 2010-05-11 22:34:17 följande:
    bombombombombombombom....ahhhhhhh-- -ahahahaaaa...bombombombabybom...ah hhaahahahaaa*BABYBOMBOM PESTEN HÄRJAR ALLA VILL HA ELAKA DVÄRGAR* Kastar mig glatt skrålande ut i nakendansen och pimplar skumpa så illern Göran skulle skämmas Nån som vill ha en white Christmas föllesten...hick..Vodka med tippex....Lallar glatt med i glädjetåget och tänker inte hoppa av förrän alla dvärgar dykt upp hos alla

    Du är för härlig!

    Jag måste nog leta fram min gamla inspelning av Glenn Killing, den är underbar!

  • Daa

    Hur var det Hvidis sa: Varje spänning (andas in) är ett tillfälle att (håll andan) slappna av (andas ut).

    *upprepar för mig själv*

  • Daa

    {#lang_emotions_flower}Jaaa!{#lang_emotions_flower}
     
    (det här kan vi bolla mellan oss hur länge som helst! )


    Ninnnis skrev 2010-05-12 12:13:50 följande:
      Ja, det är faktiskt det

     

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan