• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Leksi

    lanovia 08 skrev 2010-03-26 22:19:38 följande:


    Ikväll har det skrikits, som tur är inte i längre stunder men oj vad ont hon haft lilltjejen. Ett tag när hon ammade så släppte hon bröstet och skrek- tog bröstet försökte äta- skrek osv. Men då testade vi tipset med vetekudde och det verkade hjälpa. Många bra tricks att snappa upp här.
    Stackars stackars lilla E. För tidigt förmodar jag att dra några slutsatser om att du gått över till laktosfritt?
    Hoppas hon inte haft ont idag lillskruttan.
  • Leksi

    Idag har vi varit till IKEA & Babyland i grannstaden och köpt på oss en massa till bebisen. Imorgon är det bara tre veckor kvar till BF!! Men nu har vi det mesta hemma i alla fall, även om det är mycket kvar att fixa och göra iordning. Och det viktigaste har vi ännu inte köpt - bilbarnstolen.

    Har lagt upp en bild på magen i galleriet om det är någon som är nyfiken. Var till en fotograf för några veckor sedan och förevigade den. Kan säga att den är ganska så mycket större nu...

  • passionsblomman

    Leksi; tack jag mår väldigt mycket bättre nu. Om det blir sådär igen så ringer jag kliniken, annars får det vara.

    Vilken fiiiiiiiiiin mage du har! Oooooo

  • Fjällbruttan

     


    Leksi skrev 2010-03-27 18:48:55 följande:
    Vad spännande Bruttan!! Skönt att proverna visar så bra. Vi får se vem som hinner först- du, Ankan eller jag...

    Blir spännande
    fast jag vill verkligen knipa till efter påsk.... fast inte med så här häftiga förvärkar...

  • Fjällbruttan

    Leksi, kanonfin mage! Min är groteskt stor... ska se om jag lyckas lägga in en bild..
    Men jag har alltid haft mycket fostervatten, grodan har en bassäng

  • Fjällbruttan

     


    passionsblomman skrev 2010-03-27 20:06:33 följande:
    Det är just precis en sådan där mage man vill ha! Tänk att min lilla pojk bott därinne sådär!

    Visst är det häftigt att de har bott där? Ett sant mirakel, och lika stort mirakel att de små rackarna växer så fort... tänk i sommar får jag en tonåring...
    Tur man kan färga bort de gråa håren

  • lanovia 08

    Leksi vilken fin mage! Nu bebisen alltså komma när som helst. Spännande!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan