• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

    Oh vad mysigt. Skulle också behöva ut och börja pilla. Men det får nog torka upp lite till först. Också har vi för mycket att pilla med här inne. Vi hinner inte mycket per dag just nu.


    Ninnnis skrev 2010-03-26 22:12:22 följande:
    Vi har beskurit äppelträdet, klippt ner rabatterna och räfsat. Nu återstår det tråkiga - stora högar på tomten som ska fraktas till tippen...
  • Hvidbrud

    Å EA käraste EA!!! Fy så tråkigt!!! Kryper in under filten med en stor bit tårta och ett glas vin och lite tapas och ost. Kramar om och håller handen till traktorn kommer.

  • lanovia 08

    Ikväll har det skrikits, som tur är inte i längre stunder men oj vad ont hon haft lilltjejen. Ett tag när hon ammade så släppte hon bröstet och skrek- tog bröstet försökte äta- skrek osv. Men då testade vi tipset med vetekudde och det verkade hjälpa. Många bra tricks att snappa upp här.

  • passionsblomman

    Åh jag har ju inte...

    *sjunger för fullt* Vad é dé för en dag, är dé en vanli´dag?
    NEJ dé é ingen vanli´dag för dé é Hvidis födelsedag
    HURRA HURRA HURRAAAAA
    HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

    *klappar i händerna och tjoar och tjimmar, kramar och dansar runt*

  • Daa

    Neeeej, EA. *kryper in under deppmanteln och gråter med dig*
    Det skulle inte bli så, det olycksbådande skulle ju vara falsklarm...


    *kramar om allt jag kan*

  • Daa

    Mäh. Det känns nästan surrealistiskt. Jag planerar skidtur imorgon. Min tänkta rabatt ligger fortfarande under sisådär 1,2 meter snö.
    *undrar om jag ska le eller sucka tungt*


    passionsblomman skrev 2010-03-26 22:03:38 följande:
    Vi har fikat på både balkongen och verandan idag och det var VARMT att sitta i -shirt! Och det är blommor och fjärilar i trädgården och fåglarna tjuter rätt ut. Vi har varit ock köpt en grensåg så vi kan fixa lite på träden. Men bara lite. En hel del träd behöver stora grepp och de ska vi nog överlåta åt någon kunnigare.
    [/citat]
    Ninnnis skrev 2010-03-26 22:12:22 följande:
    [citat]
    Vi har beskurit äppelträdet, klippt ner rabatterna och räfsat. Nu återstår det tråkiga - stora högar på tomten som ska fraktas till tippen...
  • Hvidbrud

    "Klappar händerna i ren förtjusning och dansar runt"
    Nä, nu bjuder jag på tårta och champange och pata-pata på högsta volym!


    passionsblomman skrev 2010-03-26 22:24:42 följande:
    Åh jag har ju inte...*sjunger för fullt* Vad é dé för en dag, är dé en vanli´dag?NEJ dé é ingen vanli´dag för dé é Hvidis födelsedagHURRA HURRA HURRAAAAAHURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!*klappar i händerna och tjoar och tjimmar, kramar och dansar runt*
    åh! Bloomis i can feeeeel you!!!!!
  • passionsblomman

    Tjohooooo! *skakar rumpa*

    -Ursäkta om jag någonstans på jorden orsakade en Tsunami, men bjuds det skumpa och pata-pata, då är det party!!!


    Hvidbrud skrev 2010-03-26 23:26:29 följande:
    "Klappar händerna i ren förtjusning och dansar runt"Nä, nu bjuder jag på tårta och champange och pata-pata på högsta volym!
    åh! Bloomis i can feeeeel you!!!!!
  • passionsblomman

    Daa, det ÄR surrealistiskt! Till och med när man står i det på riktigt! och någon på tv sa imorse"aldrig är Sverige så avlångt som nu på våren"
    Det hade han rätt i!
    HEEEEELT sanslöst att all denna snö vi haft kunde smälta så in i bomben snabbt! Vi har faktiskt haft mer snö än stora delar av norrland. Men nu är det bara lite drivor och plättar kvar på tomten.


    Daa skrev 2010-03-26 22:54:39 följande:
    Mäh. Det känns nästan surrealistiskt. Jag planerar skidtur imorgon. Min tänkta rabatt ligger fortfarande under sisådär 1,2 meter snö.*undrar om jag ska le eller sucka tungt*
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan