• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Leksi

Vilken spännande vecka du haft Sonja! Vilken tur att det slutade som du önskade även om du verkar ha jobbiga indianer nu. Perfekt tajmat med massage och kanske lite godis ikväll?

lanovia 08 skrev 2010-03-26 10:52:18 följande:

Leksi, hur är det med dig? Det närmar sig. Börjar väntan kännas lång?
    Tackar som frågar, jag mår riktigt bra. Barnet får gärna vänta till efter påsk i alla fall. Känner mig inte riktigt redo än och så jobbar jag en vecka till. Vore skönt att hinna avsluta ordentligt på jobbet och sedan kunna fokusera och landa lite i det som komma skall.
  • Daa

Hjälp, vad käck jag lät... "hur mås det?" Vart kom det ifrån?

Daa skrev 2010-03-26 11:30:58 följande:
    Hej, Villemoa! Hur mås det?
  • Daa
    Störande.
    Det verkar ha kommit någon funktion där sidan uppdaterar sig själv. Jag blev av med ett långt mejl igår precis innan jag skulle skicka.
    Leksi skrev 2010-03-26 11:26:32 följande:
    Amen va 17! Mitt inlägg bara försvann! Grrr...
    Skönt att du mår bra.
    Hihihi... efter påsk. Det är jättenära.
  • Villemoa

Det mås liiite bättre tackar som frågar Tabletterna börjar inte verka förrän om ett par dagar men jag mår lite mindre illa. Troligtvis för att jag får vara hemma och ta det lugnt och inte behöva jäkta så mycket.

Daa skrev 2010-03-26 11:31:36 följande:
    Hjälp, vad käck jag lät... "hur mås det?" Vart kom det ifrån?
  • Leksi
    Villemoa skrev 2010-03-26 11:21:09 följande:
    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN Hvidis!!! På måndag är det min tur och födelseåret här är -78.
    Åh vad många som fyller år nu. Grattis i förskott!
    Jag är också född 78!

Mår du bättre idag? *hoppas medicinen börjat verka*
    Har du räknat ut BF förresten?
  • Daa

Vänta, nu blev det lite för många kommatecken. *suck*

Daa skrev 2010-03-26 11:34:17 följande:
    Schysst, spämmat, Lanovia.
  • Daa

Jag kan tänka mig den känslan.
    Precis, de måste ju också få deppa ihop, men de kan ju förvarna en. "Det är såhär, jag är nere och måste sura lite. Det är absolut inte ditt fel och jag funderar inte på att lämna dig."
    Det skulle väl inte vara för mycket begärt?

lanovia 08 skrev 2010-03-26 08:20:42 följande:

Ja det är jobbigt när man dippar samtidigt.Nu går jag ju inte och tror att jag skall bli lämnad hela tiden som tur är. Men det är så ovanligt att maken är grinig och när det händer går minnena tillbaka till historian också får jag panik...Vilket jag försöker bearbeta för han kan faktiskt inte vara på topp jämt.Låter som riktigt mysig quality-time.
    Jaa, det var mysigt. Och igår bakade vi tillsammans.
    Skulle vara som upplagt för världens fredagsmys om det inte vore för att jag är gräsis i helgen.
  • Daa

Ja, att stressa och vara sjukt trött utan att få vila gör knappast illamåendet bättre.
    Hoppas tabletterna fungerar.
    *kramar om*

Villemoa skrev 2010-03-26 11:34:08 följande:
    Det mås liiite bättre tackar som frågar Tabletterna börjar inte verka förrän om ett par dagar men jag mår lite mindre illa. Troligtvis för att jag får vara hemma och ta det lugnt och inte behöva jäkta så mycket.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan