• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

    Maken på jobb, e ligger i sin säng, jag har od våfflor, -tror jag tar mig ett glas vitt till "amerikansk drama" på dr1 om 5 min.

  • Hvidbrud

    Låter underbart ninnis! Fick ju inte sagt grattis till fridagen! Och granskningen! Och den härliga middagen!

    Har lurat på en påse pressenter i gästrummet... Kan de månne vara till miiiig....? Ska kanske gå tidigt i säng så i morgon kommer fortare .

  • Ninnnis

    Grattis i förskott, Hvidisen!

    Jag har gjort mig iordning och borstat tänderna, så gör det inget om jag somnar i soffan i väntan på maken...

    God natt!

    Har förresten inte ätit några våfflor idag, men väl ett wienerbröd och två croissanter, plus äppelkakan...

  • Fjällbruttan

    BLOMMAN, VÄLKOMMEN HEM

    Så skönt att du mår bättre, nu har ni i alla fall kommit ett JÄTTEKLIV på väg, spännande så hu!! Tummar och tår fortsätter att vara upptagna ett tag till

    Hvidis... vad är det för en dag imorgon då Presenter... måste nog börja sjunga upp mig så jag kan skråla imorgon

    Själv har jag idag åstadkommit 15 liter köttsoppa så nu har jag en hel det i frysen...
    och mätta blev vi

    Snart dags för att stoppa mig och magen i säng, kramar till er alla och förlåt om jag glömmer nån men jag är så SEG i huvudet!!

  • Ninnnis

    Tack!


    Hvidbrud skrev 2010-03-25 21:59:57 följande:
    Låter underbart ninnis! Fick ju inte sagt grattis till fridagen! Och granskningen! Och den härliga middagen!
  • passionsblomman

    Ninnis, du fick mitt födelseår som inläggsnummer där...vilket år har ni andra... Det är liksom en massa 19-nånting just nu.
    Hvidis, vilket är ditt?

  • Fjällbruttan

     


    passionsblomman skrev 2010-03-25 22:41:23 följande:
    Ninnis, du fick mitt födelseår som inläggsnummer där...vilket år har ni andra... Det är liksom en massa 19-nånting just nu.Hvidis, vilket är ditt?

    Vilket av Ninnis inlägg

    Själv är jag en celeber 71:a...

    Näpp, vår frys i köket är pytteliten, men sen har jag en frysbox i källaren och två i ladugården... kanske ska hälla soppan rakt i dem så kan man hacka lös en bit vid behov

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan