• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    God morgon alla!
    Blommis idag håller jag dig också i cyberhanden kl. 10 och så ber jag en bön och kniper med andra handens tumme och alla tårna allt vad jag orkar

    EA; det där med brösten är ett bra tecken Magen kommer oftast senare.
    Husvisning, så spännande. Hoppas det går bra.

  • Leksi

    Nu har jag läst ikapp och måste ju lägga till att jag håller tummarna stenhårt för Fru Es lilla embryo. Ge inte upp hoppet innan ni vet säkert. *varm kram*

  • Ninnnis

    God morgon!

    Jag har haft en härlig helg med långpromenader, hundträning, hundträff med lek, middag med gudsonen & co, hemmamys med mera. Killarna är på väg till Sthlm, men de kommer hem redan på onsdag kväll, sedan har vi långhelg igen

    EA, hur känns det nu?

    Daa, kraaaaaaam till dig, vännen!

    Jag har fortfarande mycket på jobbet, men jag vill skicka en kram till alla som vill ha, och jag lovar att avlägga äggrapport från Blommis så fort hon hör av sig.

  • lanovia 08

    Ohhh nu är klockan snart 10. Tänker på blommis och håller alla tummar och tår som går.

  • lanovia 08

    Ea jobbig känsla. Hoppas det inte finns något belägg för den.

    Ninnis låter som en bra helg. Snart är de hemma igen.

  • Daa

    *fortsätter med tumhållning för Blomäggen*
    Rapport, Ninnis???
    *drar häftigt efter andan*

  • Daa

    Fru E, hur går det? Smygläste i den andra tråden lite... *sympatiserar i E:s oro och kramar om. Fortsätter att hoppas*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan