• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Villemoa

    Sonja: dina flickor är verkligen ursöta och jag förstår att du hämtar kraft ifrån dem! BRA att du såg kärringa i ögonen och sa som det var, det är ruter i dig!! Fast det visste vi ju redan!

    Daa: jaa, bara positiva förväntningar (måste tänka så)

  • Ninnnis

    På lördag ska vi bowla, dricka öl och äta på TGI Friday´s med bästis + sambo. Där har de sååå god cole slaw... bland annat...

  • Fru Bygg

    Ninnis, låter ju som det löste sig rätt så bra med dina lediga dagar. Det är klart att det hade varit bättre att spara dem, men nu när det inte går, så låter detta ju perfekt!
    Vill också ha långhelger med maken... (min alltså! )

  • Fru Bygg

    Bara positiva tankar nu! Glädjs åt ditt plus, det kommer att bli följt av många andra i tråden, det bestämmer jag!


    Villemoa skrev 2010-03-03 12:21:50 följande:
    Sonja: dina flickor är verkligen ursöta och jag förstår att du hämtar kraft ifrån dem! BRA att du såg kärringa i ögonen och sa som det var, det är ruter i dig!! Fast det visste vi ju redan! Daa: jaa, bara positiva förväntningar (måste tänka så)
  • Daa

    Bra att du förtydligade, fru Bygg.
    Fru Bygg skrev 2010-03-03 12:25:26 följande:


    Ninnis, låter ju som det löste sig rätt så bra med dina lediga dagar. Det är klart att det hade varit bättre att spara dem, men nu när det inte går, så låter detta ju perfekt!Vill också ha långhelger med maken... (min alltså! )
  • Fru Bygg

    Mn ska bjuda på sig själv. Tänk vilken trevlig start han nu fick på dagen!


    Daa skrev 2010-03-03 11:55:15 följande:
    Så räddade jag hans morgon. Nu har jag förvarnat maken om att han med stor sannolikhet kommer att bli retad av sin kompis.
  • Sonja68
    Daa skrev 2010-03-03 12:17:50 följande:
    Köpes-köttbullar tillsammans med korven?
    Mäh, vad skrev jag ?! Köttbullar och vattumakaroner förstås!
    Ides inte ens göra mjölkstuvade. Bränner bara fast i kastrullen. Tips, någon? Hur gör ni när ni mjölkstuvar makaronerna??
  • Daa

    Jag undrar om det faktiskt inte var slutet på hans arbetsdag. Tror han har kört traktor hela natten.
    Så nu fick han åka hem och lägga sig med ett fniss i bröstet.

    Fru Bygg skrev 2010-03-03 12:27:15 följande:


    Mn ska bjuda på sig själv. Tänk vilken trevlig start han nu fick på dagen!
  • Fru Bygg

    hihihi! Det var nog bäst!


    Daa skrev 2010-03-03 12:26:46 följande:
    Bra att du förtydligade, fru Bygg. Fru Bygg skrev 2010-03-03 12:25:26 följande:
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan