• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Jenny står brud 090801

    Lanovia, vad härligt det låter med långpromenad!! Så mysigt med solen som skiner.

    1 vecka sa de att det skulle ta innan vi får veta om provsvaren på vovven ungefär. Så vi väntar till fredag tänkte vi, har vi inte hört något då kanske vi ringer till dem och hör efter.
    lanovia 08 skrev 2010-03-02 15:13:30 följande:


    Jenny vad störigt att kroppen inte kan komma igång själv. HOppas den snart gör det eller att du får den hjälp du behöver. Är kanske som Blommis säger att de inväntar för att den skall fatta själv.När skulle ni få veta provsvaren för eran hund?Morr för skottaren som vallade in dig.
  • Jenny står brud 090801

    Duktig du är som tränar Ninnis!! Ja, det är en härlig vecka med massa säsomgspremiärer


    Ninnnis skrev 2010-03-02 16:41:10 följande:
    Nähäpp, nu är det dags för yoggi och cirkelgym. Sen är det säsongspremiär för den enda serie jag följer: Desperate Housewives Ha en fin kväll allihop!
  • Villemoa

    Jenny: ååh vad surt när kroppen gör som den vill! Håller tummar och tår för att den snart ska bli normal igen.

    Fru E: spännande! *håller tummar och tår allt jag kan*

    lanovia: skönt att lilla E är bättre i magen nu, det är ju jobbigt för de små stackarna när de har så ont och man inget kan göra.

    Ingis: så skönt att äntligen ha fått flytta in! Håller tummar och tår för att ni ska slippa topplån!

    Ninnis: ikväll kl.21 är också jag bänkad framför tv:n

    Har säkert glömt att kommentera någon men jag skickar mina innerliga kramar!

  • passionsblomman

    Jenny, nej såklart är din längtan din och precis så stor som den är oavsett ålder och annat.

    Det enda som inte behöver vara så stort än är ju förtvivlan-för därvidlag har du tiden på din sida. Men längtan kan göra ont nog, utan att ha blivit till förtvivlan.

    Jag skulle tro att runt ett år är ungefär vad man väntar innan man börjar göra mer i vården, eftersom kroppen är en mycket långsammare organism än våra hjärnor fattar. Men snart är det säkert dags att se till att försöka styra upp din cykel till en fungerande och regelbunden sådan. men BOM vill du inte ha gumman, du vill bocka av BIM fläckfritt, testa och få +.

    BOM suger.

  • Jenny står brud 090801

    Fast jag vill hellre ha en fungerande cykel och testa ett tag. Då räknar jag med att det blir några BOM innan vi når vårt +... jag menar inte att jag vill ha, men att jag räknar med det.


    passionsblomman skrev 2010-03-02 17:19:53 följande:
    Jenny, nej såklart är din längtan din och precis så stor som den är oavsett ålder och annat.Det enda som inte behöver vara så stort än är ju förtvivlan-för därvidlag har du tiden på din sida. Men längtan kan göra ont nog, utan att ha blivit till förtvivlan.Jag skulle tro att runt ett år är ungefär vad man väntar innan man börjar göra mer i vården, eftersom kroppen är en mycket långsammare organism än våra hjärnor fattar. Men snart är det säkert dags att se till att försöka styra upp din cykel till en fungerande och regelbunden sådan. men BOM vill du inte ha gumman, du vill bocka av BIM fläckfritt, testa och få +.BOM suger.
  • Villemoa

    Här hade sportlovet kunnat börja bättre. När vi kom hem idag, har varit bortresta några dagar) så väntar oss följande: all snö från taket har rasat ner och vi fick krypa över snön för att komma till ytterdörren. 1½ meter snö att skotta bort från gången. Sen så har snön sabbat parabolantennen (tur att vi på övervåningen också har tv via fiberlan). Grannen berättade att de varit och skottat bort snö vid vår skorsten annars hade den gått åt pipsvängen.

    Inte nog med allt detta: jag har inte fått in min lön på kontot heller. Eftersom mitt jobb använder en bank och jag har en annan så har överföringen inte hunnit slå in. Min icke-bank så att säga sa till mig att pengarna då automatiskt går tillbaka till företaget. Det var bara att ringa jobbet för att få numret till lönekontoret men dem kan man bara ringa till mellan 8-12!! Jag tror jag smäller av snart!

    Väntar på BIM också. Känner hur brösten ömmar och kliar men jag vågar inte hoppas på något.

    Så, nu har jag klagat färdigt.

  • Jenny står brud 090801

    VilleMoa: Hur är det att ha lov? Eller vilken dum fråga, det är ju klart att det är underbart. Men vad hittar ni på då?

    Varför sitter jag här... ska gå om 30 min och har inte duschat än. Nej nu får jag masa mig iväg

    hej så länge tjejer!

  • Villemoa

    Vi tänkte mest ta det lugnt, förutom att skotta en massa snö då. Sen tänkte jag rätta lite också för att komma ikapp.
    Städning, besök hos frissan och mys med familjen står också på schemat. Ska baka i helgen också för lilla M blir 2år den 11:e och kalaset blir den 13:e så jag tänkte sprida uppgifterna lite.

    Jenny står brud 090801 skrev 2010-03-02 17:26:30 följande:


    VilleMoa: Hur är det att ha lov? Eller vilken dum fråga, det är ju klart att det är underbart. Men vad hittar ni på då?Varför sitter jag här... ska gå om 30 min och har inte duschat än. Nej nu får jag masa mig iväghej så länge tjejer!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan