• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fjällbruttan

     


    Ninnnis skrev 2010-02-24 22:01:42 följande:
    J A A A A A A ! ! ! !

    ??????

    Vad händer???

    Vill veta, det verkar skitkul!!

  • passionsblomman

    The winner takes it aaaaaaaaall *gastar i högan sky*

    MEDALJ MEDALJ MEDALJ MEDAAAAAAAAAAAAAAAALJ

    Var det någon som hörde någon Norrman svamla något om att Sverige aldrig håller i mästerskap?

    Det måste ha varit fel på ljudet i den intervjun.

    MOAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA!!!!

    *skuttar vidare runt i huset*

  • Ninnnis

    Jag vet, Blommis, det finns en massa roliga citat från Northug som känns oerhört roligt att trycka upp i ansiktet på mina norska vänner

  • Sonja68

    GUUUUUUULD!!!!!!!!
    Vilka skidkillar vi har! Oj vad det värmde gött att se blå-gult överallt och framför allt uppe på pallen. Och EXTRA gött att få tvåla dit norrmännen De har ju verkligen varit överlägsna de senaste åren, särskilt i stafett. Men nu jädrar....!!!

    Hur går det i hockeyn?
    Min man hade ställt väckaren på 1:30 inatt och rusade upp och såg Ryssland spela. Men av döma av hans humör imorse så gick det visst inte så bra

    Han är förövrigt sur och grinig och vill flytta till egen lägenhet osv. bla-bla-bla. Vet inte varför men han är less på mig. Ja, men flytta då. suck!
    Igår kväll frågade jag om han fixat lägenhet ännu. Det hade han sa han (ljug förstås). Sen så såg jag hur han riktigt fick KÄMPA för att fortsätta låssas vara sur. När jag frågade om det inte var liiiiite jobbigt att hålla masken så kunde han inte hålla tillbaka skrattet längre.
    Så jag hoppas det är bortblåst för denna gången.

  • Ninnnis

    Det gick och pipsvängen för Sverige, kan man säga... För Ryssland också, för den delen.

    Tur att man kan glädjas åt stafettguldet idag också

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan