• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

    Tänk inte kvinna, tjut bara!

    Även en Gråterska kan behöva lite proffssällskap i eländesdagar.
    Vi kan se det som personalmöte.


    Ninnnis skrev 2010-02-23 13:52:34 följande:
    Tack, sötisar Men... Jag trodde jag var en av Gråterskorna...? Får jag alltså betalt för detta? *förvirrad*
  • Daa
    Det tycker jag!
    Ninnnis skrev 2010-02-23 13:52:34 följande:
    Tack, sötisar Men... Jag trodde jag var en av Gråterskorna...? Får jag alltså betalt för detta? *förvirrad*
  • passionsblomman

    Jag vet nå´t som Bruttan inte sagt här än: Bruttans Groda är en Elvira!

    Fira fira med Elvira, flera E-typeflickor i bebistråden!

    Hurra!

    och inte är Bruttan inlaggd heller!

  • Fru E

    Daa-här är det BOM kring torsdag....känns det ok att ha fått indianerna?

    Ninnis-bästa botemedlet är att gråta tycker jag, först då man får ur sig känslorna

  • Daa

    Härligt!

    Och så skönt att hon slapp bli inlagd.


    passionsblomman skrev 2010-02-23 13:57:52 följande:
    Jag vet nå´t som Bruttan inte sagt här än: Bruttans Groda är en Elvira! Fira fira med Elvira, flera E-typeflickor i bebistråden!Hurra!och inte är Bruttan inlaggd heller!
  • Ninnnis

    Ska bara hålla mig tills jag kommer från jobbet, sen ska jag gråta för att situationen är som den är, för att jag saknar maken och vovven som är borta åt helskotta för mycket, för att mamma & co bor för långt bort, för att bästa väninnan bor för långt bort och för att det just nu bara känns skit.

  • Daa

    Så du tror det blir BOM? Visst drar processen igång sedan?

    Det känns okej att de är här (förstås lika besvärliga och irriterande som vanligt , men jag undrar ju lite varför de är så tidiga och om det är något de tänker fortsätta vara.
    Annars fortsätter väl tankarna från igår.
    Tanken på en eventuell graviditet känns jättejobbig (vilket känns helt vansinnigt att skriva i den här tråden, men ni kan kanske tänka er varför jag känner så. Annars får ni fråga). Jag har bestämt mig för att det är dags för ett telefonsamtal med kuratorn, så fort jag är friskare och har tillgång till mitt jobbschema så vi kan boka in en tid.

    Fru E skrev 2010-02-23 13:58:03 följande:


    Daa-här är det BOM kring torsdag....känns det ok att ha fått indianerna?
  • Daa

    *håller ihop Ninnis på jobbet*


    Ninnnis skrev 2010-02-23 14:01:49 följande:
    Ska bara hålla mig tills jag kommer från jobbet, sen ska jag gråta för att situationen är som den är, för att jag saknar maken och vovven som är borta åt helskotta för mycket, för att mamma & co bor för långt bort, för att bästa väninnan bor för långt bort och för att det just nu bara känns skit.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan