• VanessaB

    Augusti 2010

    Även om det är väldigt lugnt nu så startar jag en ny tråd för oss som blir äkta makar i augusti 2010

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 22:34
    7e Lelay; IdaEric; Superstarfia
    14e E o D Tholin; germanbride; Mrs Kay
    21a Varmiz; VanessaB;
    28e cplusj;

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 13:53
    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia

    14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay

    21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo

    28 Augusti
    cplusj

  • Svar på tråden Augusti 2010
  • VanessaB

    Å det är ju det som är svårt!!! Dekorationen alltså!

    Jag funderar på vita eller mörklila dukar, vitt porslin, ljuskoppar enkla från IKEA nånga, sen blommor. Det kommer ju vara ganska mycket annat på bordet hos oss, bröd och tapenade, vinflaskor, festprogram, servetter och jag vill inte att det ska se för fullt ut!

    Funderar nu på stolsöverdrag så det ser enhetligt ut.

    Vi funderar också på att skapa en lounge också till efter maten när dansen börjar, vill ha det mysigt och avslappnat.

  • annsi82

    Det blir catering som gäller för oss. Vi funderar på buffe för då kan ju alla ta det de tycker om. har en hel del allergier bland gästerna så vi får se hur vi ska lösa det. Utbudet är ju tyvär mindre i en mindre stad men jag hoppas att vi kan hitta något bra.

  • ung1brud

    vi ska ha det väldigt enkelt för att vi båda är unga och har inte så jätte bra med pengar. Maten är det som vi inte lägger så mycket pengar på. Viktigast är att alla vi vill kan komma. Sen lägger vi hellre pengar på bröllopsresa och lägenhet :)

  • vi är tre

    21/8 för oss. kyrkan är fixad och klänningen. lokal är bara ett kaos tycker jag. vill ha nära hem, men de går inte för bor på landet, sen vill jag ha de billigt och den ska vara som jag vill ha de =) måste fixa de snart. ringa lite imorgon kanske.
    ringen är också beställd men inte uthämtad. =)

  • VanessaB

    vi är tre skrev 2010-01-05 22:12:55 följande:


    21/8 för oss. kyrkan är fixad och klänningen. lokal är bara ett kaos tycker jag. vill ha nära hem, men de går inte för bor på landet, sen vill jag ha de billigt och den ska vara som jag vill ha de =) måste fixa de snart. ringa lite imorgon kanske.ringen är också beställd men inte uthämtad. =)
    Har ni inte plats hemma...? Kanske inte automatiskt har en stor tomt bara för ni bor på landet? Skönt att ni kommit en liten bit påväg iaf, maten är näst för oss ju och det går inge vidare, står stilla om man säger =)
  • 20 augusti 10

    Hej ! Va många som gifter sig den 7 augusti :0) VI meed !!!

    Lite hemliga ett liitet tag till, men jag hänger gärna här med er :0)

  • fru HS

    Hallå!

    Vi gifter oss den 21 aug i år!
    Roligt med en augusti tråd!

    Är det nån som är från Sthlm här??

  • Cylt

    Kul!
    Vi gifter oss också den 21:a och är från Sthlm=)

    fru HS skrev 2010-01-06 10:05:31 följande:


    Hallå!Vi gifter oss den 21 aug i år!Roligt med en augusti tråd!Är det nån som är från Sthlm här??
Svar på tråden Augusti 2010