• VanessaB

Augusti 2010

Även om det är väldigt lugnt nu så startar jag en ny tråd för oss som blir äkta makar i augusti 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 22:34
    7e Lelay; IdaEric; Superstarfia
    14e E o D Tholin; germanbride; Mrs Kay
    21a Varmiz; VanessaB;
    28e cplusj;

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 13:53
    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia

14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay

21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo

28 Augusti
    cplusj

• Svar på tråden Augusti 2010
  • 20 augusti 10

MÅNGA som har valt 7 augusti :0)

• Varmiz

Moi mokulat skrev 2010-01-20 11:42:29 följande:

Välkommen till klubben!Jag har aldrig varit på ett bröllop och nu fixar jag mitt egna!
    Har du ALDRIG varit på ett bröllop? Oj men ändå skönt att kanske inte känna att man behöver ta hänsyn lr härma dem som man själv varit på.

VanessaB. Jag letar lite inspiration just nu på motivstämpelförsäljarnas hemsidor. Kolla in www.stampelgarden.se/de har hur mkt som helst! Funderar stark på att åka till dem och kolla mer innan jag börjar.
    Vi köper toligen tyg på Jysk, det brukar ha 5m krossad sammet i massor av färger för 70kr förp.
  • VanessaB

Du med antar jag!

Kul att du hänger på i tråden!
    20 augusti 10 skrev 2010-01-20 14:31:30 följande:

MÅNGA som har valt 7 augusti :0)
  • 20 augusti 10

Jag har varit här förr, för några sidor sedan :0)

VanessaB skrev 2010-01-20 18:39:25 följande:
    Du med antar jag!Kul att du hänger på i tråden!20 augusti 10 skrev 2010-01-20 14:31:30 följande:
  • Varmiz

Rättar länken jag lagt in ovan...
    www.stampelgarden.se
    nu hoppas jag den funkar om ngn vill kika, det finns massor av liknande sidor, vill ni ha fler tips kan jag lägga upp länkar.

• Moi mokulat

Varmiz samtidigt är det jätte jobbigt för man har ingen anning vad som man ska ha och inte.

Något tråkigt är att nästan alla våra vänner ska ha barn 2010.
    Känns jätte tråkigt´. Känns jobbigt att ha massa nyfödda första gångs mammor med.

skrev 2010-01-20 18:13:13 följande:

Moi mokulat skrev 2010-01-20 11:42:29 följande:
    Har du ALDRIG varit på ett bröllop? Oj men ändå skönt att kanske inte känna att man behöver ta hänsyn lr härma dem som man själv varit på.VanessaB. Jag letar lite inspiration just nu på motivstämpelförsäljarnas hemsidor. Kolla in www.stampelgarden.se/de har hur mkt som helst! Funderar stark på att åka till dem och kolla mer innan jag börjar.Vi köper toligen tyg på Jysk, det brukar ha 5m krossad sammet i massor av färger för 70kr förp.
  • nikkan68

roligt att det är många i aug själv ska jag oxå gifta mig i aug mer bestämt den 28 de

• JG x 2

En till till samlingen... den 7 augusti 2010 gifter vi oss i Thessaloniki Grekland... :D

• Varmiz

JG x 2
    spännande med ett utomlandsbröllop, hur kommer det sig att ni väljer Grekland? Någon av er som kommer därifrån?

Vi har preliminärbokat den lokalen som jag gillar så mycket trots att man bara får vara där till kl 23 (stänga musken och sedan lämna lokalen.. då blir det ju ca 23.30 innan alla gått)
    här är länk till lokalen, de har dock en väldigt kass hemsida men några bilder finns iaf...
    www.hertzskavillan.se/index.htm

Jag har nu hittat klänning till dottern, bild kommer i mitt galleri bara jag beställt den, hittade även en tiara där som jag tror jag beställer... lägger även den i galleriet när det är klart...

I går kväll lagde sambon vår huvudrätt för att prova den och lite justering på potatisen så är det klart vad det blir. Då är huvudrätt och dessert klart. Förrätten är utvald men inte provad, det får bli nästa helg

Det känns verkligen som om det faller lite på plats eftersom...

Just det glömde ju... har hittat en klänning till mig på en sida och den reas just nu är lite osäker på om den är "lite för mycket" man annars så gillar jag den.

• JG x 2
    Varmiz skrev 2010-01-23 15:55:49 följande:
    [citat]
    JG x 2spännande med ett utomlandsbröllop, hur kommer det sig att ni väljer Grekland? Någon av er som kommer därifrån?

Ja, min M2B kommer därifrån, och hela hans släkt kommer därifrån, så därför valde vi att lägga det där...
Svar på tråden Augusti 2010