• Casmel

    Juli 2010

    Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010
  • kece

    kvinnor är som en korsning av en indian och en schäfer.
    Antingen är dom på krigsstigen eller så sitter på arslet och morrarmössar

  • JollyO

    Ny tråd! Härligt att tiden går så fort!
    Har frågat min pappa om han vill göra våra inbjudningskort och trycksaker och han visade lite förslag. Gäller ju att passa på att utnyttja faktumet att han är AD :) Typ alla mina kompisar har haft scrapbookade inbjudningar så det blir roligt att det blir annorlunda!


    marial77 skrev 2009-12-07 15:09:37 följande:
    Igår fick jag hem halsbandet jag tänkte ha på bröllopet.Kolla in denna site om ni letar smycken, kanske finns nåt som ni gillar.www.thepearl.se/
    Trevligt! Har du bestämt klänning än? Tycker att det är svårt att köpa halsband innan jag vet hur den ska se ut exakt...
  • KatjaB

    fina halsband och armband. Tycker det är så svårt att hitta smycken, jag vill ha klassiska pärlor som inte är för långa och inte har en massa annat på. Men det verkar vara helt omöjligt att hitta sånt som inte är äkta pärlor och iom det jättedyra. Alla billigare varianter faller mig inte i smaken, passar inte i stil eller är för långa halsband osv.
    Riktiga ilandsproblem som ni hör, men iallafall

  • rosesarered

    Casmel,
    det var en fin klänning!
    Det är svårt att bestämma sig för en klänning jag vet

    Nu har jag iallafall hämtat min klänning så den hänger här hemma. Passade på och provade en gång till såklart, finns bild i mitt galleri. Känner mig jättenöjd med klänningen.

    JollyO,
    kul att din pappa kan hjälpa till! Har också haft en del hjälp av min pappa när vi började utforma hur vi skulle ha våra kort, han är formgivare och har också konstnärlig blick.

  • rosesarered

    Har du och korallbruden gått och blivit vänner?


    kece skrev 2009-12-07 14:45:19 följande:
    en fråga. Hur ofta fejkar en kvinna orgasm? Vet att fröken korall skruvar lite extra på sig nu. :) Det med korall var skoj. :)
  • CeKe

    Bara att säga till =) Finns alltid lite glögg (kan bytas mot annat sommartid hehe), annat gott och skratt här


    Korallbruden skrev 2009-12-07 15:34:48 följande:
    Ceke!Jag har sommarstuga i närheten av Hofors efter väg 68. Fortsätter jag skratta så här med er så skulle det vara kul att någon gång ta en fika när vi rullar förbi Gävle
  • CeKe

    Mm, jag har sån tur att mamsen har ett par superfina örhängen i guld och pärlor som jag tänkte låna. Halsband lutar mot det enkla, fina i guld som jag ofta har till vardags och som jag en gång i ti´n fått av min gudmor. Kanske låter trist, men gillar det verkligen Kanske ska sluta använda det ett tag, så känns det mer speciellt på bröllopsdagen!


    KatjaB skrev 2009-12-07 17:56:38 följande:
    fina halsband och armband. Tycker det är så svårt att hitta smycken, jag vill ha klassiska pärlor som inte är för långa och inte har en massa annat på. Men det verkar vara helt omöjligt att hitta sånt som inte är äkta pärlor och iom det jättedyra. Alla billigare varianter faller mig inte i smaken, passar inte i stil eller är för långa halsband osv. Riktiga ilandsproblem som ni hör, men iallafall
  • KatjaB

    fast det är ju kul att kunna ha nåt som man har lite anknytning till, inte bara nytt. Fick en gång i tiden en guldkedja av mamma med ett K på, tyckte om den, dessvärre har jag flera år sedan slarvat bort den.. finns säkert att köpa likadana än idag om jag bara letar, hade jag haft det kvar hade jag helt klart haft den på mig.


    CeKe skrev 2009-12-07 19:39:09 följande:
    Mm, jag har sån tur att mamsen har ett par superfina örhängen i guld och pärlor som jag tänkte låna. Halsband lutar mot det enkla, fina i guld som jag ofta har till vardags och som jag en gång i ti´n fått av min gudmor. Kanske låter trist, men gillar det verkligen Kanske ska sluta använda det ett tag, så känns det mer speciellt på bröllopsdagen!
  • rosesarered

    Jag har sett många fina smycken på etsy.com, tror att det är rätt varierande i prisklass.
    Annars är det fint med svävande pärlor som säljs lite här och var på nätet.
    Själv vill jag ha nåt enkelt som en enkel kedja med en pärla pch pärlörhängen. Behöver verkligen inte vara äkta för min del.


    KatjaB skrev 2009-12-07 17:56:38 följande:
    fina halsband och armband. Tycker det är så svårt att hitta smycken, jag vill ha klassiska pärlor som inte är för långa och inte har en massa annat på. Men det verkar vara helt omöjligt att hitta sånt som inte är äkta pärlor och iom det jättedyra. Alla billigare varianter faller mig inte i smaken, passar inte i stil eller är för långa halsband osv. Riktiga ilandsproblem som ni hör, men iallafall
  • KatjaB

    nej det måste det inte vara för min del heller, vill bara inte att smyckena ska konkurerra med allt annat eftersom det är en del pärlor på klänningen också.
    Men annars så funderar jag på ett monogram med våra initialer, såg det i en tidning och det var jättefint. dessvärre varken priser eller ställe de köpt det på.. antagligen dyrt


    rosesarered skrev 2009-12-07 21:20:08 följande:
    Jag har sett många fina smycken på etsy.com, tror att det är rätt varierande i prisklass.Annars är det fint med svävande pärlor som säljs lite här och var på nätet.Själv vill jag ha nåt enkelt som en enkel kedja med en pärla pch pärlörhängen. Behöver verkligen inte vara äkta för min del.
Svar på tråden Juli 2010