• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • äntligen på väg

    MC: You go girl

    Vad tycker ni om Nike som tjejnamn? Både jag och maken gillar det, men jag är rädd att folk ska uttala det som sportvarumärket eller som Nicke. Vad tror ni?
    (Nike är fö segergudinnan )

  • äntligen på väg

    anne på grönkulla skrev 2009-12-18 14:32:46 följande:


    Nike = superfint o coolt! *hejjar livligt!*
    Va glad jag blir
  • Cybermamman

    Åh jag är så glad idag. Det är jag som har utslagsrösten i juryn.

    Min röst lägger jag på tadadadadadam:

    Nike.

    Absolut bästa valet Det är så fint, säger så mycket, det bir det fantastiskt namn för en fantastisk tös att bära.

    Äntligen fredag!

    Kofta på.

  • mammacatta

    Ja fy blaen va kallt det varit!
    Men NO MORE, nu ör det snö som gäller.
    Me like!


    Cybermamman skrev 2009-12-18 19:33:06 följande:
    Åh jag är så glad idag. Det är jag som har utslagsrösten i juryn.Min röst lägger jag på tadadadadadam:Nike.Absolut bästa valet Det är så fint, säger så mycket, det bir det fantastiskt namn för en fantastisk tös att bära.Äntligen fredag! Kofta på.
    Ävp: äre nå barn än?
  • janos

    Nike är ju ett fint namn. Hoppas att tösen vill komma snart, så att ni slipper vänta allt för länge.

    Har ni andra drabbats av julstressen? Vi tar det ganska lugnt, för vi ska ju åka bort den 23:e. Skönt!

    Elias fick hög feber igår och jag misstänker att det är 3-dagarsfebern. Hoppas bara att han blir bra tills vi åker.

  • janos

    Tänk vilken inverkan Alvedon kan ha. Igår låg sonen i soffan hela dagen och jag funderade på om han levde. Idag har han skuttat och farit precis som vanligt. Märkligt!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19