• Bustroll

    Oktoberbrudar tråd 3

    Så, skapar en ny tråd så att vi får höra om er som ännu inte gift er nu i oktober samt höra hur planeringen går för er.

  • Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 3
  • Bustroll

    ja ovant med nytt namn, det håller jag med om. Säger alltid fel i telefon men jag lär mig väl så småningom
    Tiden går så fort, snart 3 veckor sen bröllopet...kan inte fatta det riktigt.

  • ToastmasterMarie

    Någon som fått bekräftelse från skatteverket ännu?

  • Bustroll
    ToastmasterMarie skrev 2009-10-22 21:33:01 följande:
    Någon som fått bekräftelse från skatteverket ännu?
    Ja, den kom förra veckan.
  • Kickis

    Ja, i förrgår. Men inget papper om ansökan för nytt körkort. När jag bytte stavning på mitt namn tidigare i år kom det jättesnabbt.

  • FrökenW

    Igår fick vi papprena från skatteverket! Vi firade min mans nya efternamn med champagne - gott! De nya fina champagneglasen från bröllopet måste ju användas.

  • Bustroll
    FrökenW skrev 2009-10-24 07:56:23 följande:
    Igår fick vi papprena från skatteverket! Vi firade min mans nya efternamn med champagne - gott! De nya fina champagneglasen från bröllopet måste ju användas.
    Klart det ska användas
  • ToastmasterMarie

    Ja då var man officellt fru nu :)

    Fick tackkorten i dag jätte nöjda.

    Kan tipsa om www.crimson.se

    Vi har beställt vikta kort och fick in
    bild på bukett på framsidan och tack
    invändet större bröllopsbild och tacktext
    baksidan en lite bild på detalj från bröllopet med hänvisning var man hittade fler bilder.

  • FrökenW

    Jag har inte fått bilderna digitalt än från fotografen och inte från han som fotade på kvällen men jag har lagt en länk i min gästbok där ni kan se vigseln om ni vill.

    (Om ni undrar över datorn på en bild så hade vi Ns ena bror på länk från Boston där de bor. )

  • Bustroll
    FrökenW skrev 2009-10-28 18:24:29 följande:
    Jag har inte fått bilderna digitalt än från fotografen och inte från han som fotade på kvällen men jag har lagt en länk i min gästbok där ni kan se vigseln om ni vill. (Om ni undrar över datorn på en bild så hade vi Ns ena bror på länk från Boston där de bor. )
    Jättefina bilder
  • FrökenW

    Om det är någon som fortfarande hänger kvar här, ska ni sätta i en annons i en dagstidning? Vad ska ni skriva?

    Vi ska sätta in i DN men jag kan vara inte bestämma mig vad vi ska skriva....framförallt vill jag få fram vilket efternamn vi har tagit....

  • ToastmasterMarie

    vi hade tänkt också sätta in en annons. Jag hade tänkt spana på lite på andra annonser innan vi sätter in

  • Kickis

    Vi tänker sätta in två annonser. En i färg i kommunens gratistidning, där även annonsen är gratis, samt en i svartvitt i "vanliga" tidningen. Sjukt dyrt att sätta in en i färg där!

    Håller precis på att komma överens om bilder. Den till vanliga tidningen är klar men den andra kan vi inte riktigt enas om. Hjälp tack! Lägger in dem i galleriet.

  • Bustroll

    Vi hade tänk sätta in in tidningen här men det kostar tusen spänn...aldrig i livet

  • FrökenW

    Jag vet, det är sjukt dyrt, trist!


    Bustroll skrev 2009-11-04 19:57:07 följande:
    Vi hade tänk sätta in in tidningen här men det kostar tusen spänn...aldrig i livet
Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 3