• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 3

Så, skapar en ny tråd så att vi får höra om er som ännu inte gift er nu i oktober samt höra hur planeringen går för er.

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 3
  • FrökenW

Är hemma med sjuk son idag så jag passade på att ta några kort på ringen om ni är intresserade.

• Tojk

Bilder har vi inte ens haft en tanke på än *skratt* Vi har skjutit på bröllopsresan också då det är mycket med jobb och ärligt så känns det ganska skönt att få ha lite vardag.

Någon som vet om det kostar pengar att få ut nytt körkort och alla andra kort man måste fixa nya nu?

• Tojk

FrökenW

Det var riktigt snyggt med dina röda skor till klänningen! Galet snygga skor!!
    Ringarna var också underbara.. men skorna blev jag helt wow'ad av

• FrökenW

Tojk - Tack! Det är ett par riktigt snygga skor, det tycker jag med. Det bästa är att de var billiga och dold platå så var riktigt sköna att gå i.

• ToastmasterMarie

Nu finns det flera bilder i mitt bildgalleri från vår bröllopsdag.

Nu är vi hemma igen efter en minispasemester. Verklgien skönt. När vi kom hem i går kväll stod trädgårdsmöblerna på taket, vi kom inte in i infarten för låg ett stort traktorsdäck fyllt med sten. Toalettpapper i hela trädgården, nygifta stod det på trädäcket och vägen, fullt med ätor i hängrännorna och en bamse kruka som inte var flyttbar framför ytterdörren med ett persikoträd i.

Så i dag har det varit till att städa och fixa lite med bilderna på pressenterna. Kan rekommendera detta för er som inte hinner öppna pressenterna på själva kvällen, mycket uppskattat av gästerna.

www.bloggiliblogg.blogspot.com

• FrökenW

toastmastermarie - Vad mycket fint ni fick! Jätte fint tagna kort också. Kul idé!

Vilka är det som gifter sig på lördag???

• ToastmasterMarie

Oj vad roligt att se allas kort som nu kommer in. Lycka till alla brudar på lördag.

• FrökenW

Hur går det här, var det någon som gifte sig i helgen? Är det dags för någon nu till helgen?

Vi var i Rom på bröllopsresa i helgen och det var helt fantastiskt! Italien har verkligen allt som vi älskar, god mat, gott vin, super gott kaffe och massa historia!

Jag har sett bilderna från fotografen nu, de blev jätte bra men jag har inte fått dem än så att jag kan ladda upp nått.

• ToastmasterMarie

Hur har det gått för alla brudar som gifte sig i helgen, väntar med spänning.

Själv har varit gift en vecka, fantastiskt, lite ovant med det nya efternamnet.

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 3