• feministbrud

    Var är alla tanter när jag behöver dem???

    Var är ni? Gamla tråden är stängd

  • Svar på tråden Var är alla tanter när jag behöver dem???
  • feministbrud

    Tack Sonja! Kram!


    Sonja68 skrev 2009-10-09 09:29:43 följande:
    Men du hade ju rätt, det blir obegripligt för den som läser när man uttrycker sig så där. Gå du på möte och reboota debatthjärnan lite Kram!
  • Duchess

    Räknas jag som tant om jag skriver om brudöverlämning och snart fyller 40..?

  • Aleta

    Självklart!


    Duchess skrev 2009-10-09 11:44:21 följande:
    Räknas jag som tant om jag skriver om brudöverlämning och snart fyller 40..?
  • didis

    Ahhh! Var det därför ingen skrivit i tanttråden, för att den var stängd!

    I Jönköping skiner solen men ingen tid att njuta! Här ska packas och planeras och finns det någon tid över så har jag en tenta att göra.

    I kväll ska jag på fest! Inte sådan där fest som tanter som jag brukar gå på med middag och dans utan en med mer ungdomlig prägel (hörde ni hur tantigt DET lät!). I en lägenhet, minsann och man får ta med egen dricka.

    Det kunde jag ju itne tacka nej till så jag åker hem till familjen i morgon bitti istället, sedan ska jag vara hemma ti-sö veckan därpå så vi träffas ovanligt mycket ändå.

  • MV85

    Hmmm får man räknas som tant fast man inte är så gammal? Har för mig att jag såg en massa saker om vad man skulle göra för att räknas som tant i den första tanttråden som öppnades en gång i tiden, men kommer inte ihåg dem nu - bara minns att jag nog skulle klassas som tant trots min ringa ålder

  • Sonja68

    Tanter är vi allihopa, allihopa, allihopa! Jag med, och du med

    Didis: Wow, du platsar snart inte i Tantgänget om du ska hålla på och gå på såna där "ungdomsfester"
    Hoppas du får roligt ♥

  • feministbrud

    Alla som vill är tanter! Och Duschess, du är så fantastisk i överlämningstråden! Nu har jag sovit på saken och lovat mig själv att inte hetsa upp mig. Får se hur det går

  • Cantaton

    Klart du är välkommen. Om 85 står för födelseår är du tom äldre än jag Och jag hänger här rätt flitigt..!


    MV85 skrev 2009-10-09 13:19:37 följande:
    Hmmm får man räknas som tant fast man inte är så gammal? Har för mig att jag såg en massa saker om vad man skulle göra för att räknas som tant i den första tanttråden som öppnades en gång i tiden, men kommer inte ihåg dem nu - bara minns att jag nog skulle klassas som tant trots min ringa ålder
  • Duchess

    Det är svårt att diskutera när man inte är överens om de grundläggande premisserna, och det dessutom inte riktigt går att föra samtal om premisserna.

    Nåja, nåja. Var är Mulle? Hon skulle behövas där


    feministbrud skrev 2009-10-09 14:51:41 följande:
    Alla som vill är tanter! Och Duschess, du är så fantastisk i överlämningstråden! Nu har jag sovit på saken och lovat mig själv att inte hetsa upp mig. Får se hur det går
  • MV85
    Cantaton skrev 2009-10-09 15:53:39 följande:
    Klart du är välkommen. Om 85 står för födelseår är du tom äldre än jag Och jag hänger här rätt flitigt..!
    hehe det står för födelseåret så då är jag äldre än dig då! Där ser man!
    Det där med att hålla koll på folks ålder är inte min grej
Svar på tråden Var är alla tanter när jag behöver dem???