• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Nibla

    Förresten,
    Vi ska ha After Work/After Barn här imorgon. (After Barn är för oss mammalediga) Ska bjuda på tapas. Nån som har nåt bra tips? Ej med fisk.

  • Frujj

    Jösses vad det har skrivits i tråden idag!Flera sidor, det var inte illa ;)

    Hu vilka hemska sänggavlar...

    Jag kör ju oxå härifrån och tillbaka på lördag så om nån vill ha skjuts så får ni hojta till.

    Imorgon ska jag uppsöka farbror doktorn, ha återigen fått hörselgångsinflammation så jag hör ingenting förutom ett evigt susande på höger öra. Grymt irriterande!!!

  • Ab fab

    Nibla - skönt att veta att du inte stjäl BH:ar i lerum på nätterna

    Tapas-
    baconlindade dadlar
    mangobitar inlindade i skinka
    tortilla espanol (potatisomelett) i skurna i mumsbitar
    fyllda champinjonhattar- fyllda med persilja,smör, vitlök o svamp
    gazpacho i snapsglas

  • Bauti

    Heluu

    Har bestämt mig för att bege mig in till La strada idag och jaga bh. Måste vara ett tecken när Nibla drömmer sånt
    Hoppas att bara behöva gå till Chia.
    Sedan Åhlens för inköp av glittrig muffins som Abbe tipsade om.

    Men nu sitter jag på tomteverkstan, som vanligt. Vi har massor med beställningar. Bla till Mölndals museum som säljer våra saker, och så är det bazzar den 3 dec.

  • Carma07

    God förmiddag.

    Underbart med fredagar!! Även om man är hemma så får man fredagskänsla.

    Frujj: Jobbigt med örat. Hoppas du får ordning på det snart. Krya på dig.

    Idag blir det städa klart tror jag och en tur till biblioteket. Och en liten tur till affären också. Bäst att köpa på sig lite godis om det kommer småungar och bankar på dörren i helgen.

  • Ab fab

    jag har också laddat med godis hemma men tror inte att några barn kommer. de är väl rädda fortfarande efter att Catti (med sin utklädnad) öppnade dörren förra året.

  • Bauti

    Hej.
    Det blev en mjuk bh som jag kan ha när jag sover. Dock fanns det inte i min storler, men vad göra. Huvudsaken är att tuttarna sitter där dom skall.
    På Åhlens så blev det inte någon glittrig muffins. Blev inte kär i den. Men föll snart för den fina skon i silver och strass. Så nu har jag en guld sko och en silver sko att ha i granen.

    Sitter nu hos syster och dricker te. Skall snart bege mig till maxi och slåss med alla andra som är där och handlar, maken har beställt paj till middag idag. Eller han har tjatat om det i två veckor, tyckte det är dax att få tyst på honom

  • Frujj

    Godafton
    Vad kul att läsa lite i den första tråden. Spanar lite efter mitt första inlägg, jag kom ju in i bilden lite senare men jag minns att jag läste i tråden ett tag innan jag skrev första gången

    Ikväll/eftermiddag har jag mått uselt. Har haft lite krångel med mitt öra i veckan så jag gick till vårdcentralen där de konstaterade vätska bakom trumhinnan, sen när jag kom hem blev jag plötsligt jätteyr och fick gå och lägga mig. Tänkte att det hade att göra med örat men jag vet inte, fryser också. Lite bättre nu men känner mig skum, men hoppas det är borta till imorgon.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!