• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Bauti

    Linum
    Det hjälper inte med tårar och bedjande (har försökt). Men kan ju alltid hota, att han inte får klappa eller gossa med bebisen om inte jag får klappa och gosa men en lite vovve.

  • Bauti

    AB, jag som e en fena på språk då *funderar om det kan betyda lysgata på tyska*??????

  • Carma07

    Godkväll

    Som vanligt full fart i tråden när inte jag är här.

    Ab. Jag kommer att köra på lördag och tänkte plocka med dig och Nibla. Men försök att ordna en backup på hemfärden utifall att jag måste sticka hem innan er. Lilltjejen har varit lite besvärlig ett tag vid nattning och omnattningar och inte låtit maken komma nära då. Det börjar släppa nu så jag tror inte att det kommer att bli något problem för honom. Dessutom när jag inte är hemma så blir det nog lättare för då finns inte det alternativet. Men utifall hon skulle bli helt upp i tok så kan hända att jag får sticka lite tidigare.

    Nu en sväng till Allum. Behöver lite nya kläder och det funkar inte att shoppa när man har med ett litet bustroll.

  • Ab fab

    tack Carma- åker gärna med dig. Nibla o jag sjunger gärna för dig i bilen

  • Nibla

    Bauti,
    Jag hoppas du förstår att det där med BH:arna var en dröm som jag hade inatt....

  • Ab fab

    Var det en dröm *s* Trodde du hade skrämt upp hela förorten i din jakt

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!