• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Linum

    Kan inte någon med lite tid över göra någon slags tävling?

    Jag kan ta med spelet vi spelade uppe i Bokenäs, där man skulle gissa andras ståndpunkt i vissa frågor. Nu känner vi ju varandra ännu bättre

    Mat och många skratt duger annars gott och väl!

  • Nibla

    Ab,
    För fan......

    Linum,
    Ja, spel! Jag älskar spel!
    Har dock inte utrustning för att fixa introtävling....

  • Ab fab

    jag tar med mig spel också- skall se om jag hinner med musikfrågesport

  • FruTez

    Ni får gärna ta med er sällskapsspel! Är det inte någon som har tänkt på att vi som planerar lördagen kanske redan har fixat underhållning???

  • Nibla

    Tez,
    Nej faktiskt inte, eftersom du skrev i inlägget ovan att "det blir ju bara lite middag"......

  • Linum

    Då lämnar jag allt hemma. Inklusive kläderna. Kejsarens nya kläder tyckte jag lät som en bra idé, så jag kör på det. Någon mer som är på?

    Tezz: Allvarligt - är det inte något ni vill ha hjälp med?

  • FruTez

    Nibla: Jag skrev också: "En sak som är säkert, det blir mat och förhoppningsvis många skratt!"

    Vet inte hur jag ska förklara... Jag och Nides har planerat lördagens middag och vi har även lite underhållning på G. Vill ju inte behöva avslöja kvällens aktiviteter. Ni som fått inbjudan behöver alltså inte tänka på nått mer än att ta er dit så kommer kvällen att ordna sig. Skulle vi ha planerat för lite aktiviteter så får vi väl helt enkelt sitta och tjöta lite med varann?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!