• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Linum

    Man behöver inte ha locket stängt. Kanske kunde vara en bra tid att eventuellt försöka övervinna klaustrofobiska tankar?

  • Linum

    Enda problemet jag hade med floating var att mina öron beter sig underligt under vattnet. Hörselproppar är inte heller någon bra idé eftersom man dö hör alla kroppsljud och inte kan slappna av...

  • FruTez

    Nibla: Kvarteret skatan? Nä, har ju redan beställt biljetterna till My fair... Har inga problem med någon av de i ensemblen Kanske att jag inte riktigt gillar Helen Sjöholm, hon är så präktig, men samtidigt så är hon ju inte sig själv när hon agerar. Det ska nog gå bra ändå! Däremot gillar jag Henrik Dorsin och han ska tydligen också vara med. Hur som helst så blir det My fair Lady, för Buddy Holly var slutsålt och det fanns bara riktigt kassa platser kvar på Hair Spray och Cats. My Fair går dessutom nära hotellet, så om jag är trött och svullen i fötter och ben efter en hel dag på stan och musikalen, så är det inte så långt "hem" till hotellet. Praktiskt och bra!

  • Bauti

    Hej hej.

    Helgen har varit någorlunda ok. Har haft lite att göra så den har knatat på bra.

    Skall iväg kl 18 på vattengympa med avslappming för gravida idag. Skall bli kul att se hur det är. Hoppas det är bra för h*lvetes dyrt är det.

    Har tagit min första svininfluensspruta idag. Ingat symptomer eller bi verkningar än i allla fall. Vaknar väll upp i morgon med knorr, hihihi.

  • FruTez

    Bauti: Eller tryne! *skratt* Var går du på vattengympan nånstans? Hade också behövt gå på nått sånt...

  • Ab fab

    Linum- vad gör dina öron när de beter sig underligt.... ser ut som älgöron, berättar vitsar eller fiser högljutt *höhö*

  • Bauti

    Svårt att få något jag redan har hihihi

    Jag går på www.magkanslan.se. Har hör att många har uppskattat det inför förlossningen då det är avslappningsövningar och andning som man övar oxå. Och att det är en BM som håller i det.

  • Bauti

    Hahahahaaaa
    BM skall stå för barnmorska inte blivande make som det visar då man trycker på BM med pilen

  • Linum

    Det kluckar i mina öron, och sedan blir hela hjärnan alldeles moschi...

  • Bauti

    Linum; ja ha du har en så kallad svamphjärna *fniss*

    Hemkommen från h20 gympan. Så skönt att vara viktlös för en timma, avslappningen var jätte skön. Tror att detta kommer göra susen för min barbamammakropp

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!