• knyjoy

    CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!
  • knyjoy

    Jag skulle tycka att det är svårt att hålla det till bara ett mål... att inte fika och sånt liksom...

  • Nikajo

    Nej det är lätt faktiskt. bara lunch och en nyttig sådan. Det är min morot att få äta en gång per dag.


    knyjoy skrev 2009-11-19 10:41:13 följande:
    Jag skulle tycka att det är svårt att hålla det till bara ett mål... att inte fika och sånt liksom...
  • fruNils2b

    Tänk vad olika det kan vara - jag tyckte just ren kur var så mycket enklare än kombinerad (som jag testat tidigare). Matsuget försvann mer på ren kur än det har gjort när jag äter om bara så lite.

  • Nikajo

    Jo det verkar vara lite olika. Jag har kört ren kur i omgångar och då klarar jag inte mer än 2 v max!


    fruNils2b skrev 2009-11-19 13:03:22 följande:
    Tänk vad olika det kan vara - jag tyckte just ren kur var så mycket enklare än kombinerad (som jag testat tidigare). Matsuget försvann mer på ren kur än det har gjort när jag äter om bara så lite.
  • knyjoy

    Nikajo: Jag körde i nio veckor... myyycket smidigt :) Det är ju efter andra veckan det blir enkelt :)

  • gladaDessie

    Imorgon ska jag väga mig, hoppas på det bästa, blev lite mycket mat hela förra helgen + måndag och tisdag ;P FY... hehe

  • knyjoy

    jaa men dessie du är ju bättre på det här än jag är ;)

    Själv sitter jag och bara är supersugen på allt, brukar sysselsätta mig för att komma bort från det. Men jag orkar ju inte idag! :(

  • Palette
    knyjoy skrev 2009-11-20 14:52:04 följande:
    Själv sitter jag och bara är supersugen på allt, brukar sysselsätta mig för att komma bort från det. Men jag orkar ju inte idag! :(
    Det blir bara bättre, men de känns tungt när man sitter där och blir sugen på något. Jag brukar promenera och köpa en tidning eller något annat att driva lite tid på och sen lite Te på de:)

    Trevlig helg alla kämpar!

    Nu ska jag smyga mig iväg på fest och delta på CB sättet:) Delta, ta ett glas vatten och njuta av stämningen. Avrunda tidigt och vara pigg nästkommande dag :)
  • knyjoy

    Palette: Jo jag vet ju det, därför kämpar jag stenhårt... men alltså det känns som att jag är på avvänjning på riktigt. Det känns som att min kropp håller på att detoxa sig ordentligt. Jag är totalt orkeslös och jag bävar verkligen inför imorgon då idag bara är dag 2(!!).

    Nu kommer en vän över på en kopp te iaf, kanske piggnar jag till lite då... Men mitt huvud tycker verkligen inte om mig.

    Minns verkligen inte att jag mådde så här dåligt sist :S Men det är ju förkylningstider också...

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!