• Fenixx

    Bröllop 2010 del8

    Nu närmar sig årets sista kvartal och 2010 närmar sig med storsteg!
    Alla vi som planerar bröllop 2010 samlas här för att ge tips och dela med av oss våra underbara planer!

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html

    2010-tråden

    Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

    Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

    Mars 2010:

    April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

    Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6

    Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

    Oktober 2010:

    November 2010:
    Divina73: 10/11

    December 2010:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-08 13:51
    en till för juli 2010:
    brudjuli2010: 10/7

  • Svar på tråden Bröllop 2010 del8
  • Tausen

    Vi får se, de skall komma på middag på lördag.Båda våra föräldrar, så vi kanske frågar dem då...ska prata lite mer med min trolovade om saken :)

  • Blivandefrueriksson

    Vi har bestämt värdar idag faktiskt, vi sk atillfråga dem i december då det är 1 år kvar. Och så bjuder vi hem dem på middag så de känner sig lite extra utvalda.

  • ninni84r

    vi har bett två av våra närmasta vänner. en som varit med på många bröllop så hon har lite koll! och den andra som känner oss väldigt väl och vet hur vi vill ha det. känns bra :)


    junibrud2010 skrev 2009-10-08 19:22:09 följande:
    Toastmadames är fixade nu.
  • molnis

    Va bra! Vart blev det till slut?


    Humlan66 skrev 2009-10-08 17:55:40 följande:
    Hej hej Nu har vi kunnat flytta fram en vecka på den lokal där vi prel bokade. så den 28/8 är borta nu och nu är det 21/8 som är aktuellt.liite bättre iaf hihi. Fast jag ville ju ha den 14/8 fast då va dem bokad fast dom sa att vi skulle hålla koll i kalendern om dom bokade av Nu ska jag på hard rock cafe och fira en 40 åring idag som är släkt med m2b :-d
  • Bluebride

    Så jävla arg. Gubben fixar in ved och tar ut barnvagnen, men tror ni han tar in den igen? NEJ, och nu spöregnar det ute och allt är blött, å så kommer hans kommentar att jag var där nere sist, det har väl f-n inte med saken att göra, jag trodde inte han var klar ens, så han ska f-n inte skylla på mig och tro att jag ska tänka på allt. Han kommer förstöra vagnen, detta är inte första gången han glömmer ställa in vagnen i källaren. Är så jävla arg, sorry för OT

  • Fenixx

    våran toastmadame och master bestämde vi tidigt och är även frågade.
    tror dem kommer bli en bra duo att sköta allt.

  • Fenixx

    nu är det på gång med tärnans klänning iallafall.
    blir i mossgrönt och kommer passa in så bra.

  • KatjaB

    förstår att du blir irriterad.. ungefär som när jag hade tvättat klädseln till barnvagnen o så har han låtit Astrid äta skumbananer i vagnen sen. Tack för den liksom.
    Men ha fick tvätta det själv och efter allt bök med att få fast tyget igen (har en phil & teds) så tror jag han numer inte låter henne kladda hursomhelst där


    Bluebride skrev 2009-10-08 21:10:07 följande:
    Så jävla arg. Gubben fixar in ved och tar ut barnvagnen, men tror ni han tar in den igen? NEJ, och nu spöregnar det ute och allt är blött, å så kommer hans kommentar att jag var där nere sist, det har väl f-n inte med saken att göra, jag trodde inte han var klar ens, så han ska f-n inte skylla på mig och tro att jag ska tänka på allt. Han kommer förstöra vagnen, detta är inte första gången han glömmer ställa in vagnen i källaren. Är så jävla arg, sorry för OT
    Sundance: ja, vissa människor är ju så, och jag kan tycka att lite oskyldigt flirtande är ju inte så farligt. Men är det extremt o framför ögonen på partnern så är det ju lite väl.
    Hur reagerar han ifall du är lika gullig mot andra, och mest killar? Om han blir sotis kanske han får sig en tankeställare
  • Humlan66

    Jag har ett litet problem eller dilemma som jag inte vet hur jag ska lösa eller ska jag säga stå ut med *L*. Det är nämligen såhär att min blivandes bror och jag inte tål varandra och det blir väldigt krystat varje gång vi ses vilket naturligtvis inte är så roligt för min m2b.

    Vi är så olika som 2 människor kan bli han och jag och jag tycker att han är en stor TÖNT och vad han tycker om mig vete tusan *s* kanske tur jag inte vet det .Jo att han tycker att jag är gammal kom ju fram igår kväll i en fin liten pik- Tack för den lixom-jag är ju äldre än min blivande som tydligen stör honom.

    För att beskriva honom lite så ni får en liten bild. Han är en mammas pojke i stora mott, aldrig haft en tjej utan hänger hellre med mamma på resor, teater osv och dom träffas OFTA typ varje helg. Kompisar har han med då dom ses blir det ofta typ Tv spel osv. innan jag kom in i bilden så va det dom 3 .mamman och sina söner.så jag kom in och förstörde detta tycker hans bror.Mamman förstår dock att han måste ha ett eget liv, men gör inte så mkt åt det tycker jag. att tacka nej nån gång ibland till honom skulle ju vara en bra början- nåja.

    Men han ska ju vara min m2b's bestman el dyl och jag kommer att vara VÄLDIGT petig hur allt ska skötas på festen och hur vi är klädda i kyrkan och frågan är om hans bror kommer att följa det eller tycka det är onödigt bara för att JAG tycker så.. för min vilja ska INTE fram, det har han gjort tydligt förr

    Ja jag behöver kanske inte förklara så mkt mera tror jag va tjejer ;) och SORRY för att det blev låång. hoppas ni orkat läsa

Svar på tråden Bröllop 2010 del8