• Fenixx

    Bröllop 2010 del8

    Nu närmar sig årets sista kvartal och 2010 närmar sig med storsteg!
    Alla vi som planerar bröllop 2010 samlas här för att ge tips och dela med av oss våra underbara planer!

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html

    2010-tråden

    Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

    Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

    Mars 2010:

    April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

    Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6

    Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

    Oktober 2010:

    November 2010:
    Divina73: 10/11

    December 2010:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-08 13:51
    en till för juli 2010:
    brudjuli2010: 10/7

  • Svar på tråden Bröllop 2010 del8
  • KatjaB

    bluebride: hur gick det förresten med läkraren? var det reumatism du hade, eller hittade de inget fel?

    fixspray finns, minns bara inte vad det hette. Men har för mig att det var med i en av bröllopstidningarna jag har.. ska ta och titta vad det var för något

  • Bluebride

    jag hade inte reumatism, men jag är extremt otränad och har lågt blodtryck.

    Idag fick jag hem lite grejer och lite missnöjd var jag med tyger jag köpte, trodde det skulle vara bredare, men det kommer nog funka i alla fall till slut. Gubbens väst, slips och hankie har kommit, en favor också.


    KatjaB skrev 2009-10-05 13:48:21 följande:
    bluebride: hur gick det förresten med läkraren? var det reumatism du hade, eller hittade de inget fel? fixspray finns, minns bara inte vad det hette. Men har för mig att det var med i en av bröllopstidningarna jag har.. ska ta och titta vad det var för något
  • Lina o Peter

    Köpte du din sambos kläder via Ebay eller annat? Vad fick du betala, var de fina, bra sydda, passform osv? Förlåt mina tusen frågor, är så nyfiken då jag hittat kläder till min sambo, ett set, på Ebay. Vit skjorta, silverbrokad-väst och plastrong i valfri färg för ca 450 kr inkl. frakt. Detta ska han då ha till sin kostym.

  • Bluebride

    Ebay. 300:-. vet inte hur det passar än. Fina var de. Han ska ha sin kostym

    Lina o Peter skrev 2009-10-05 15:06:15 följande:


    Köpte du din sambos kläder via Ebay eller annat? Vad fick du betala, var de fina, bra sydda, passform osv? Förlåt mina tusen frågor, är så nyfiken då jag hittat kläder till min sambo, ett set, på Ebay. Vit skjorta, silverbrokad-väst och plastrong i valfri färg för ca 450 kr inkl. frakt. Detta ska han då ha till sin kostym.
  • KatjaB

    bluebride: just ja, nu känner jag ju igen det när du säger det. Men det måste ju ha varit skönt iallafall att det inte var reumatism, även fast högt blodtryck mm inte är kul det heller såklart.

    vad kul med tyger och allt.. själv har jag inte kommit så långt i handlandet än, men enligt vårt "bröllops-schema" så ska jag köpa håraccesoarer, underkläder, sambons hatt, fluga och näsduk i oktober så man ska väl börja ha lite koll på vart vi ska köpa allt från också

  • Bluebride

    ja. Jag har LÅGT blodtryck, borde träna lite men jag har inte kunnat pga förkylningen.

    Följer du det så noga? Jag köper när jag hittar något billigt.


    KatjaB skrev 2009-10-05 15:48:49 följande:
    bluebride: just ja, nu känner jag ju igen det när du säger det. Men det måste ju ha varit skönt iallafall att det inte var reumatism, även fast högt blodtryck mm inte är kul det heller såklart. vad kul med tyger och allt.. själv har jag inte kommit så långt i handlandet än, men enligt vårt "bröllops-schema" så ska jag köpa håraccesoarer, underkläder, sambons hatt, fluga och näsduk i oktober så man ska väl börja ha lite koll på vart vi ska köpa allt från också
  • Humlan66

    När man jag nere på mallis så passade vi på att kika på några brudbutiker och jag hittade Pronovias butik inne i palma men jösses vilka priser man vart ju mörkrädd. vågade knappt ta i klänningarna så jag va inte där inne så länge.Men vackra va dom verkligen Sen såg jag andra butiker med. har lagt ut lite bilder på bloggen om nån vill kika.adressen dit finns i min pres

    Ebay hm ja jag har fått mina diamanter till borden därifrån- jättefina

  • Sundance

    Har haft en tuff period hemma så jag har legat lite lågt här på BT men det ser ut som det börjar ordna upp sig sakta men säkert. Men om ni känner att ni har något att kommentera får ni gärna kika och ge mig ett hjälpande råd i tråden kring svartsjuka .

    Den där sången brudgummen i klippet sjunger, finns den på riktigt eller har han skrivit den själv? Måste ha radion på genom datorn här där jag jobbar men texten var ju jättefin, jag kände inte igen den bara.

  • Humlan66
    Sundance skrev 2009-10-06 12:22:06 följande:
    [citat]
    Har haft en tuff period hemma så jag har legat lite lågt här på BT men det ser ut som det börjar ordna upp sig sakta men säkert. Men om ni känner att ni har något att kommentera får ni gärna kika och ge mig ett hjälpande råd i tråden kring svartsjuka .

    Svartsjuka är inte lätt men jag kan trösta dig med att den ger sig lite med åren ( vart så för mig iaf ) klart den kan poppa upp igen men då måste jag stanna upp och tänka att han skulle ju inte vara med mig om han inte älskar mig så.
Svar på tråden Bröllop 2010 del8