• Hante

    Juli 2010 del 3

    Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • LyckligTjej

    Oj då


    JollyO skrev 2009-11-05 17:39:38 följande:
    De säger att produkten tagit slut! Du köpte visst alla
  • hojsa

    Jag är inte med på listan, gifter oss den 10 juli


    Hante skrev 2009-11-05 15:14:16 följande:
    har lagt in listan i toppen av sidan så man lättare hittar den, är inte inne alltid och läser inte allt men meddela gärna om det är någon som saknas i listan ändå.
  • KatjaB
    LyckligTjej skrev 2009-11-05 23:56:34 följande:
    Oj då
    hahaha

    Tror att det finns guldfärgade kandelabrar i vår festlokal. På alla kort från alla fester som har varit där så står samma kandelabrar där. Hoppas de ingår, det vore ju så himla fint att ha på borden!
  • källerudd
    KatjaB skrev 2009-10-31 19:20:39 följande:
    jo visst kan jag göra det, skriv vad du vill fråga och så översätter jag
    Om du har lust får du gärna titta in här 28juli2010.bloggplatsen.se/2009/10/31/2137704-igar-provade-jag-klanning/
    och utifrån det skriva något bra =)

    I det stora hela vill jag ha drömklänningen i galleriet (man kan ju skicka med den bilden) men jag vill ha vita broderier, utan släp men lite lite längre bak så den dras ut (luddigt jag vet) jag vill ha snörning i ryggen med ett bredare organsaband

    Ja det va nog det hela. Men känn inte någon press att du måste. gör det om du har lust!!
    Tack på förhand
  • rosesarered

    Hej alla,

    jag har knappt nån tid för bröllopsplanerings överhuvudtaget just nu och mitt i alltihop har jag fått jobb också! så nu ska jag tydligen jobba halvtid samtidigt som jag pluggar. Känns spännande, roligt och enormt läskigt måste jag säga. det är inom mitt blivande yrke jag ska jobba.
    Så nu behöver jag goda råd från CeKe som både jobbar och pluggar, hur gör man?? för att få tiden att räcka till?

    Korallbruden,
    vad lustigt för jag har bokat en tid på Princessa på söndag! Det värsta är att jag har kikat på hemsidan och på alla klänningar, Maggie S klänningarna ser ju riktigt fina ut! de är väl de som är rätt dyra också?? får se till att inte kära ner mig i nån dyring.
    Det som är tråkigt är att jag ska ha med mig sambon eftersom ingen annan verkar ha nåt intresse av att följa med. Nåväl det går bra det med antar jag.

  • Korallbruden
    rosesarered skrev 2009-11-06 09:33:17 följande:
    Hej alla,jag har knappt nån tid för bröllopsplanerings överhuvudtaget just nu och mitt i alltihop har jag fått jobb också! så nu ska jag tydligen jobba halvtid samtidigt som jag pluggar. Känns spännande, roligt och enormt läskigt måste jag säga. det är inom mitt blivande yrke jag ska jobba.Så nu behöver jag goda råd från CeKe som både jobbar och pluggar, hur gör man?? för att få tiden att räcka till?Korallbruden,vad lustigt för jag har bokat en tid på Princessa på söndag! Det värsta är att jag har kikat på hemsidan och på alla klänningar, Maggie S klänningarna ser ju riktigt fina ut! de är väl de som är rätt dyra också?? får se till att inte kära ner mig i nån dyring.Det som är tråkigt är att jag ska ha med mig sambon eftersom ingen annan verkar ha nåt intresse av att följa med. Nåväl det går bra det med antar jag.
    Hade tänkt att boka på lördagen så då hade vi ju kunnat hjälpa varandra Skall gå och prova ensam på måndag dock så ville jag ha hjälp av den urgulliga ägaren till butiken och jag känner att jag rört runt bland så många klänningar i tanken så nu är jag för första gången osäker på vad jag igentligen vill ha? Det är inte likt mig...

    Det enda jag inte skall ha är en klänning med massa valkar på eller modellen där det ser ut som bruden har gått vilt fram med tårtspritsen

    Tänkte jag skulle prova olika modeller. Något stort elegant eller vacker spetskreation. Lång Spansk slöja är ett starkt önskemål

    Vem vet... kanske kommer jag därifrån med en av butikens enklaste modeller utan en enda glittersten på klänningen

    Vill passa på att önska lycka till med din provning och hoppas att drömklänningen finns där och är på rätt prislapp.
  • KatjaB
    Korallbruden skrev 2009-11-06 10:31:33 följande:
    Hade tänkt att boka på lördagen så då hade vi ju kunnat hjälpa varandra Skall gå och prova ensam på måndag dock så ville jag ha hjälp av den urgulliga ägaren till butiken och jag känner att jag rört runt bland så många klänningar i tanken så nu är jag för första gången osäker på vad jag igentligen vill ha? Det är inte likt mig... Det enda jag inte skall ha är en klänning med massa valkar på eller modellen där det ser ut som bruden har gått vilt fram med tårtspritsen Tänkte jag skulle prova olika modeller. Något stort elegant eller vacker spetskreation. Lång Spansk slöja är ett starkt önskemål Vem vet... kanske kommer jag därifrån med en av butikens enklaste modeller utan en enda glittersten på klänningen Vill passa på att önska lycka till med din provning och hoppas att drömklänningen finns där och är på rätt prislapp.
    spansk slöja är ju så himla fint! sepciellt om man har en klänning i sjöjungfrumodell.
  • Korallbruden

    KatjaB:

    Jag skall villigt erkänna att jag är såld på spanska slöjor. Ju bredare och vackrare spets dess då finare...

Svar på tråden Juli 2010 del 3