• Hante

    Juli 2010 del 3

    Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • JollyO

    Mrs Opp skrev 2009-09-24 22:21:23 följande:


    Måste dela med mig av mitt senaste internetfynd. Har ni hört talas om MOO cards? Det hade inte jag innan jag hittade till deras websida alldeles nyss. De säljer jättesöta kort och klisteretiketter och utöver deras egna bilder kan man lägga upp sina egna. (i obegränsad mängd)Jag kommer att göra stickers, 90 i ett häfte med upp till 90 olika bilder, att klistra på diverse bröllopsprylar, typ kuvert, godispåsar mm.Kolla in: uk.moo.com/en/products/Ursäkta att jag låter som en reklamfilm, jag är bara så löjligt glad! ytlig? jag? nej vadå?
    Oh, jättefina! tack för tipset! Funderar på att beställa lite klistermärken att sätta på såpbubblor...
  • KatjaB

    hahah, satt inne på youtube och kollade lite kul klipp, och jag skrattar så tårarna sprutar


  • CeKe

    Är det någon som vet var man kan hitta "sjökort" att skriva ut, som man kan ha med i inbjudningskorten över plats för kyrka samt festlokal? Vet att Eniro har, men det blir så fula markeringar på platserna som jag helst skulle vilja skippa =)

  • Hante

    Mrs Opp skrev 2009-09-23 15:54:15 följande:


    Vad kul att vi börjar bli riktigt många nu. Kanske dags i nästa tråd att göra en lista med datum OCH vigselplats.Korallbruden: Jag är ingen äkta Göteborgstjej, kommer från Dalarna, men har bott här i 10 år. Vi skall gifta oss i Dalarna i Torsångs kyrka utanför Borlänge.Vi har bokat kyrka, tre alternativ för festlokal och boende för långväga gäster. Vi har börjat titta på alternativ för fotografer och catering och har väl själva konceptet uttänkt. That's it.
    häftigt
    jag är nästan en äkta göteborgstjej(söder om göteborg) och har bott i Dalarna i flera år, flyttade hem till göteborg igen för ca 6 år sedan..... Torsång är jättefint, men långt å åka för oss .....
  • SoffeJP

    Hejhej!
    Någon brud i Skåne här??
    Vi gifter oss i Höllviken den 10 juli 2010! =)

  • Mrs Opp
    Hante skrev 2009-09-27 21:14:32 följande:
    bodde i borlänge för övrigt och har många vänner kvar där
    Kul Hante! Borlänge är ju min hemstad också. Vi var uppe nu i helgen och spanade festlokaler, många bra kandidater men ingen vi båda kände starkt för. Däremot var det kul att få visa kyrkan och de fina omgivningarna som vi båda gillar.
  • JollyO

    Köpte en gästbok igår på Åhlens, en rosa och vitrandig. Och så är det prickigt på sidan under som syns genom en urskuren cirkel. Helt okej för 99kr! Så roligt att köpa saker till bröllopet, det känns så mycket mer att det är på riktigt då!

  • h and a 2010

    hej allihopa - nu har jag fatt hem allt papper till inbjudningarna - det vagde 20 kilo!!! helt otroligt. dags att borja pyssla med save the date kort!
    vi ska gifta oss den 3:e juli i bromma kyrka (om man nu fortfarande far gifta sig i kyrkan - nagon som vet *hjalp*) och sen ha fest pa akeshofs slott.

  • rosesarered

    Kul och fynda saker!

    Är det någon här som brukar handla saker på nätet utomlands? vet hur paypal funkar?


    JollyO skrev 2009-09-28 11:01:30 följande:
    Köpte en gästbok igår på Åhlens, en rosa och vitrandig. Och så är det prickigt på sidan under som syns genom en urskuren cirkel. Helt okej för 99kr! Så roligt att köpa saker till bröllopet, det känns så mycket mer att det är på riktigt då!
Svar på tråden Juli 2010 del 3