• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

    Fjällbruttan: hade ni det bra i Piteå? Inte alldeles uppåt väggarna långt ifrån där jag bor.

    Lanovia: sällar mig till kören som dissar din svärmors uttalande.

    Jenny: vilken rolig nyhet! (alltså din kompis bebis)

    JAA! Så skoj att trådbebisarna är så nära varandra.

  • Fjällbruttan

    Vi hade det alldeles underbart i Piteå
    Badade i 7,5 timme på lördagen, och jag åkte ALLA rutchbanor

    Vi passerade Boden först och hämtade vår "glitternya" husvagn och så stal vi sand till Saga´s sandlåda. Boden var också jättefint, blir återbesök på båda ställena!

    Jag älskar hösten, kura skymmning och tända ljus, hett te och läsa en bok, och så broderar jag å hösten
    Kämpar med ett gigogantiskt( för mig i alla fall) tomtebroderi, är inne på 3:e året
    Hela familjen är mysmumrikar, alltid levande ljus till både frukost och middag och givetvis vid tv:n  

  • Daa

    Så du åkte space bowl?

    Och Boden! Då var du ännu närmare mig, juh.


    Fjällbruttan skrev 2009-08-18 20:12:22 följande:
    Vi hade det alldeles underbart i Piteå Badade i 7,5 timme på lördagen, och jag åkte ALLA rutchbanor Vi passerade Boden först och hämtade vår "glitternya" husvagn och så stal vi sand till Saga´s sandlåda. Boden var också jättefint, blir återbesök på båda ställena!Jag älskar hösten, kura skymmning och tända ljus, hett te och läsa en bok, och så broderar jag å hösten Kämpar med ett gigogantiskt( för mig i alla fall) tomtebroderi, är inne på 3:e året Hela familjen är mysmumrikar, alltid levande ljus till både frukost och middag och givetvis vid tv:n  
  • Fjällbruttan

    Jag åkte Space Bowl 6 ggr!!! 4,5 varv fick jag till som mest.. mannen höll sig ibarnbassängen med Saga, han påstod attjag var galen, mellandottern jublade. än är det fart i mamma
    Sen simmade Saga själv runt i strömmen en sådär 30 varv med sin flytbaddräkt, och hoppade från kanten och simmade upp till ytan och bara skrattade, babysim rules!!!

    Vart finns du Daa? Kunde kanske tagit en kopp kaffe nästa gång vi passerar

  • Daa

    Åh, vad kul det låter.
    Jag brukar inte få till så många varv (lite för harig och så skyller jag på att min kropp inte är så aerodynamisk ), så jag satsar på att ramla ner från koppen på ett snyggt sätt

    Hänger mest i Luleå


    Fjällbruttan skrev 2009-08-18 20:41:45 följande:
    Jag åkte Space Bowl 6 ggr!!! 4,5 varv fick jag till som mest.. mannen höll sig ibarnbassängen med Saga, han påstod attjag var galen, mellandottern jublade. än är det fart i mamma Sen simmade Saga själv runt i strömmen en sådär 30 varv med sin flytbaddräkt, och hoppade från kanten och simmade upp till ytan och bara skrattade, babysim rules!!!Vart finns du Daa? Kunde kanske tagit en kopp kaffe nästa gång vi passerar
  • Daa

    Men oj. Kom på mig själv med att sitta och chatta med maken.
    Inte behöver ju sånt vara fel, men han sitter på andra sidan väggen! (nu ropar vi till varandra istället)

    Ska lyfta baken en sväng och gå de tio steg som krävs för att ge honom en puss.

  • Hvidbrud

    Hej!
    Lååång dag... Mååånga inlägg att läsa och en kanelbulle som står och väntar på mig, så jag fattar mig kort. (har bara 2h och 10 min kvar att äta på ) (jag äter massor när jag är hungring och jag har "bara" gått upp 18kg... Hälften går jag nog ner i morgon )

    8.30 har vi tid!!! Vid 10-10.30 har jag nog blivit mamma!!
    Shiiiiiittttttt!!!!!

  • passionsblomman
    SHIIIIIIIIIIIT!!!!!

    Lillmuffins, imorgon är det fritt fram och vi är sååååå nyfikna på dig lilla stumpan!

    Himmel vad det här är spännande Hvidis!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan