• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

    Hejhej!

    Andbeyond: låter jobbigt, planera klädsel på Hawaii
    Får du pricka av några punkter på bröllopsplaneringslistan?

    Ingis: skönt att maken kom på bättre tankar. Och bra att du offrade dig, i sann martyranda, för att rasta honom lite

    Sonja: vilket fint inlägg om döttrarna!

    Villemoa: kram på dig. Som du sa, tur att maken varit med förr
    Hann faktiskt känna av lite gravidhormoner själv och det var läskigt. Jag som typ aldrig gråter (och ta mig tusan om gråtmildheten inte har stannat kvar, iaf lite. Nu får jag tårar i ögonen av sånt som förut bara rörde mig inombords).

    Ninnis: "sura i tysthet" Kul att du har självinsikt *fnissar lite* Hur gick mötet?

    Lanovia: vad jobbar du med? har glömt/aldrig fattat Riskbedömning låter klokt.

    Blomman: hoppas bilen blir väl omhändertagen.

    Ankan: 7+0! Iiihi! Trist med förkylningen.

    Idag lärde jag mig, ännu en gång, att det är ännu jobbigare att kliva upp dag 2 efter semestern. Räknar kallt med att jag är ännu lite tröttare imorgon och sen vänder det. *sträcker på den trötta och lite chockade kroppen (halv sex? tänker den. Ska du kliva upp nu? Är du inte klok? Vad var det för fel att ligga till nio varje morgon?)*

    Kram på er alla. (tänk så fort den här veckan har gått: imorgon är det onsdag! )

  • lanovia 08

    Fick ett mail från mannen som talade om att Ellen har namnsdag idag. Hehe tror nästan spillevinken redan är döpt oavsett kön.

    Ankan 7+0, nu rullar veckorna på. Spännande! Skit att förkylningen återvänt. Då har du inte fått badat något det sista?

    Daa, ja det är jobbigt att gå upp. Och inte kommer det kännas ett dugg lättare i höstmörkret. Vilken tröst jag kom med va.

    Heheh, tror andbeyond vinner dagens i-landsproblem.

  • lanovia 08

    Blomman, vad skönt att sonen tog det så lätt med den nya klassen. Instämmer med de andra, verkar verkligen vara en kanon kille.

    Ingis, lider med dig som var tvungen att rasta maken.

  • Ankan80

    Nä, har gett upp badandet!

    Men men...har ju annat att glädjas över....

  • lanovia 08

    Det var så lite så, det bjuder jag på.


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-18 08:56:22 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-08-18 08:24:43 följande:
    ASG ser verkligen killens min framför mig!! Tack, Lanovia för ett riktigt asgarv så tidigt på morgonen!
  • lanovia 08
    Ankan80 skrev 2009-08-18 12:05:35 följande:
    Nä, har gett upp badandet! Men men...har ju annat att glädjas över....
  • Daa

    lanovia 08 skrev 2009-08-18 12:01:25 följande:


    Daa, ja det är jobbigt att gå upp. Och inte kommer det kännas ett dugg lättare i höstmörkret. Vilken tröst jag kom med va.
    Åh... tack...


    Men nu har jag haft semester tillräckligt många gånger för att veta att första arbetsveckan är värst. Höstmörkret är en annan historia *ser det eviga bilruteskrapandet framför mig och ryser*
  • Daa

    Ankan80 skrev 2009-08-18 12:05:35 följande:


    Nä, har gett upp badandet! Men men...har ju annat att glädjas över....
    Jajamen!
    *räcker över en packe näsdukar, några halstabletter och ett par härliga yllesockar*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan