• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

    Ja, tanken är väl att det verkar lokalt, istället för i hela kroppen, som ett piller gör. Fråga farbrordoktorn, de brukar ju ha koll


    Hvidbrud skrev 2009-08-17 14:20:06 följande:
    P-ring har östrogen... får inte ta det pga blodpropp av p-piller när jag var 21... Men kanske ska jag fråga farbrordoktorn i morgon om jag får ta ringen ialla fall? Det är ju bara en lokal hormonbehandling, eller?
  • Hvidbrud

    Nä, nu måste jag till BVC inna de stänger och det bïorjar vräka ner har. Himlen blev plötsligt så mörk!
    Kram på er alla gulletjejer!!!!

  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-08-17 14:18:32 följande:
    Ingis: Nej, du skulle varit dum om du tog mer än ett hyllplan i taget! Vet du hur ont du hade fått ikväll om du gjort det? Aj aj aj, man lär sig att inte överanstränga sig, för det lönar sig fanimig inte. Ta hand om dig! Blir lite sur påp dina kom¨leger som skickar en höggravid kollega att köpa hyllor som väger jätte mycket. *hyttermedfingretsomenvärretant*
    Hahahaha va du e go!
    Nä det var faktiskt jag själv som ville åka....jag sa att det får ju ta sin lilla tid.....är det ok så kan jag fixa det.....sen fick kollegorna bära in allt från bilen istället....det tog 2 pers 2 min att få in allt....tror jag höll på i 20 min o packa in det!! Så lugnt tog jag det!

    Ninnis: Näää det blidde ingen lunchdate... Vilket fick mig att känna mig ännu mer deppig....
    Hahahaha blev lite chockad över prydheten i ditt inlägg....
    Visst kan man ha sex utan att penetrera....det har jag osså sagt....men ja....han vågar liksom knappt ta på mig....
    O visst......jag är rätt runt om magen...men det är INTE en sådan gravidmage som ser ut att explodera ner som helst....
    Men ja...jag blir bara mer o mer deppig av att mina inviter inte bär någon frukt...så ja...intet nytt eg....tror jag har haft sådana här depp-perioder med rätt jämna mellanrum....eller hur?!
    Är eg bara orolig för om man är deppig innan förlossningen o så så kan man lättare drabbas av förlossningsdeprission....o DET vill jag ju inte. O deppig o deppig.....En vanlig vecka för mig innebär oftast 98% glad o nöjd....
    Det boooorde ju synas på mitt antal smileisar!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan