• Telis

    Livets viktiga och oviktiga frågor

    Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

    Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

    Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

    Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

  • Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • muggles

    Tack för alla kramar tjejer. Sitter i möte, skulle annars ha ringt gynakuten.

  • Ore

    muggles: Håller också tummarna för att det inte är mf, utan bara en "vanlig" blödning.

    EA: Tycker bara det blir litet "bakvänt" med spegeln, myyycket svårare än vanligt...

    Måste också kolla in Lappis USA-bilder...

    AM: Härligt att bli av med åderbråcken, och inte fel att "spara" 8000 kr. (Även om jag och min ekonom till make är oense i frågan om man verkligen kan spara pengar genom att spendera, men det är väl kanske en fråga om kvinnlig/manlig logik helt enkelt...)

    Skickar ut bitar som blev över av tårtan, varsågod. Smakar citron

  • Lapinette

    Vickan - satt igår och försökte välja ut lite kort bland de typ 600 vi tog i Kalifornien.

  • Lapinette

    muggles - lider med dig och hoppas att det är falskt alarm!!!

  • Lapinette

    Har suttit och chattat med två kompisar ... snacka om att jag har svårt att komma igång och arbeta igen *SUCK*!

  • fru AM
    Ore skrev 2009-08-12 16:15:41 följande:
    muggles: AM: Härligt att bli av med åderbråcken, och inte fel att "spara" 8000 kr. (Även om jag och min ekonom till make är oense i frågan om man verkligen kan spara pengar genom att spendera, men det är väl kanske en fråga om kvinnlig/manlig logik helt enkelt...)
    Det lustiga var att det var (den manlige) läkaren som sa just så - att jag sparade 8000 ...

    Ok Muggles: inget mera blod nu!!! *Pekar med hela handen* Kram
  • Fru E

    Ore-tänkte mer att det vore kanske bra att se lite än ingenting alls

  • snaily

    Muggles - håller också alla mina tummar och tår för att det är helt ofarliga bloddroppar som kommer! Hoppas du får ta dig hem från jobbet snart!! Kram!

    AM
    Heja Gunsan!

  • snaily

    Lappis - vilka härliga USA-bilder! Känns som ni hann med väldigt mycket på er resa!

    Telis, hur känns det inför resan nu? Blir du peppad av Lappis bilder?

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor