• lillalyckan

    2011-brudar nr.3

    Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

    Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

    Svanboet, februari 2011

    Orangegirl, februari 2011, Thailand

    ALLIMA, februari 2011, Luleå

    föralltidhans , maj / juni , 2011

    nemosmamma, juli 2011, Umeå

    Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

    Eran, juli 2011, Örebro

    eapea, sommaren, 2011

    i do i do i do , juli , 2011

    Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

    Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

    Paret Å, augusti, 2011

    lillalyckan, nov 2011 Stockholm

    tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

    Mrir

    wiii

    Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

    wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • Fenixx

    kommer ihåg när vi låg i tid som ni gör...tro mig tjejer, det går faktiskt fortare än vad man tror.

  • Energy
    Blivandefrueriksson skrev 2009-07-13 16:35:46 följande:
    Vi gifter oss den 9 juli 2011
    Samma datum som oss!
  • Blivandefrueriksson

    Visst är det ett bra datum? vi förlovade oss i torsdags exakt 2 år innan giftermål dock har massor frågat varför en torsdag men vi har bara svarat att det blev så.. ingen som kommit på den riktiga anledningen..

  • Energy
    Blivandefrueriksson skrev 2009-07-13 17:26:28 följande:
    Visst är det ett bra datum? vi förlovade oss i torsdags exakt 2 år innan giftermål dock har massor frågat varför en torsdag men vi har bara svarat att det blev så.. ingen som kommit på den riktiga anledningen..
    Jaaaaaaaaaaaa! ;-D Det är datumet mellan dagen vi hade vår första date och dagen vi blev tillsammans. Känns rysligt speciellt..

    Hahaha, då får sig många ett gott skratt när dom sätter ihop 1+1.
  • lillalyckan

    Nu finns listan med i trådstarten! Vi är ett ganska ordentligt gäng ändå Ändrade mitt från Halmstad till Stockholm, verkar som att det blir här iaf... Idag ska jag och älsklingen åka och titta  på en kyrka som jag tycker jättemycket om. Om han också faller för den så blir det att boka! Hoppas man kan boka redan. Den första kyrkan vi kollade på kunde man bara boka ett år i förväg. Lika bra det kanske, annars kanske vi aldrig hade gått in i den här och den är jättemycket finare!


  • Blivandefrueriksson

    Lillalyckan roligt att titta på kyrka. Vi har pratat om det lite innan vi bestämde oss för att gifta oss men nu har jag inget minne utav vilka kyrkor det var vi prata om. Dock har vi redan bestämt fest lokal ligger ca 4 km utanför staden vi bor så det är inte så långt. Denna lokalen hyrde även min faster och farbror när dte gifte sig för många herrans år sedan.

    Den kostar 1500 för ett dygn och då ingår annexet som innefattar ca 10 rum med dubbla sängar, jag tycker det inte är farligt alls. Menar att då kan en del gäster som kommer långväga och har problem att ta sig hem stanna över.

  • Mammilon

    Herregud vad ni är välplanerade! Själv körde jag hela racet på 5 mån. Lycka till!

  • Zia 20090618

    Vi har precis bestämt oss för augusti 2011:) Får se vad det blir för datum när det närmar sig:)

  • lillalyckan

     


    Blivandefrueriksson skrev 2009-07-14 14:27:08 följande:
    Lillalyckan roligt att titta på kyrka. Vi har pratat om det lite innan vi bestämde oss för att gifta oss men nu har jag inget minne utav vilka kyrkor det var vi prata om. Dock har vi redan bestämt fest lokal ligger ca 4 km utanför staden vi bor så det är inte så långt. Denna lokalen hyrde även min faster och farbror när dte gifte sig för många herrans år sedan. Den kostar 1500 för ett dygn och då ingår annexet som innefattar ca 10 rum med dubbla sängar, jag tycker det inte är farligt alls. Menar att då kan en del gäster som kommer långväga och har problem att ta sig hem stanna över.

    Det är ett jättebra pris! Det är rätt skönt att veta långt innan var man ska vara tycker jag. Då vet man hur mycket pengar det  blir ungefär, hur mycket folk som får plats osv...


Svar på tråden 2011-brudar nr.3