• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

Så tänkte jag också, men det är ju förtiarton sådana där klipp YTTERLIGARE, där hon bla HATAR mammor med barnvagnar etc.

dfk skrev 2009-08-18 17:07:01 följande:
    panzer- är det på allvar, hon måste väl ändå skämta?
  • passionsblomman

Jo, men kolla då i högerspalten bredvid det länkade klippet! Det är hon på alla!

Om jag fick en dotter som blev sådär vet jag inte om jag skulle våga bo kvar i mitt land...

dfk skrev 2009-08-18 17:16:01 följande:
    passion- Va är det sant!? Nej usch!
  • dfk

Nu har jag tittat lite mera på flera klipp, jag blir helt chockad!
    Jag vet med säkerhet att mina döttrar inte skulle skämma ut sig själva på detta vis. Jag känner mig upprörd! Vad är det för värderingar hon har vuxit upp med? Hur kan det bara vara möjligt att göra såna här videodagboksklipp och lägga ut dom. Hon verkar ju helt borta tjejen. Ja jag vet knappt vad jag ska säga....

• TinkerBelle

Hej tanter, kikar in en kortis bara för att tala om att jag lever. Packar för att resa hem till Svedala imorgon. Hinner inte skriva så mycket, en mindre läsa ikapp så himla mycket som ni skrivit, men imorgon så är jag uppe på banan igen...

Saknar er alla - det har varit ett par tuffa veckor.
    *kram*

• dfk

Hej vår tinkerbelle! Vi saknar dig också!!!
    Skynda dig och komtillbaka. Kram

• Frulle

Nu e jag lite glad!! Hade just en mäklare här i huset för en värdering!!

Hon tippade på att det är värt 3-3,2 milj! Härliga tider.. Skulle vi stycka tomten så kanske det blir 4,5 milj..

• passionsblomman

Gú vad BRA!!!
    Frulle skrev 2009-08-18 17:51:13 följande:
    Nu e jag lite glad!! Hade just en mäklare här i huset för en värdering!!Hon tippade på att det är värt 3-3,2 milj! Härliga tider.. Skulle vi stycka tomten så kanske det blir 4,5 milj..
Svar på tråden Tantvarning 5