• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Med bakgrund av att jag hängt med dig ett tag och vet lite om hur mycket du satsar av dig själv i det du gör och allt vi snackat om förut så : Ja. Dags att sortera bort allt överflödigt.Ingen är gynnad av att du kör över dig själv.

    Skippa det där som du var inne på när vi satt efter Mulles vigsel. Plocka bort saker! NU!!!

    Vad gäller vikt så börja med att helt enkelt sätta gränsen här, att inte gå upp. Det räcker till att börja med. För detär inte rimligt att ta tag i det precis nu, men det är skönt att känna att man inte ökar åtminstone.

    Om du vill prata vikt så gör det med oss andra som har kilon, inte med din mamma som förmodligen inte fattar ett skit av just den biten...


    Cantaton skrev 2009-07-24 11:41:54 följande:
    Då tror jag mer på utmattning än pillren faktiskt (tyvärr)...
  • Fjällbruttan

    Cantaton, du är underbar , vet du det
    Och vill du snacka vikt så har du ett fetto här som kan det mesta... men inte fixar så mycket
    Håller med Blomman, bestäm dig för att sätta en gräns att inte gå upp, när du mår bättre kan du ta tag i ev nedgång, men inte nu!

    kram

  • Cantaton

    Jag vet inte alls vad jag sa efter Mulles vigsel, haha Det finns inte så mkt att plocka bort, men alla mina idéer kan få stå på väntlista. Det insåg jag redan igår.

    Och ja, du (ni) har rätt angående vikten. Problemet är väl att det alldeles för länge "inte varit läge" att ta tag i det. Men då har jag iofs inte tänkt på att hålla vikten som alternativ. Det är ju en bra och lätt tanke


    passionsblomman skrev 2009-07-24 12:09:41 följande:
    Med bakgrund av att jag hängt med dig ett tag och vet lite om hur mycket du satsar av dig själv i det du gör och allt vi snackat om förut så : Ja. Dags att sortera bort allt överflödigt.Ingen är gynnad av att du kör över dig själv.Skippa det där som du var inne på när vi satt efter Mulles vigsel. Plocka bort saker! NU!!!Vad gäller vikt så börja med att helt enkelt sätta gränsen här, att inte gå upp. Det räcker till att börja med. För detär inte rimligt att ta tag i det precis nu, men det är skönt att känna att man inte ökar åtminstone.Om du vill prata vikt så gör det med oss andra som har kilon, inte med din mamma som förmodligen inte fattar ett skit av just den biten...
  • Frulle

    Vadå? Cantaton! Vill du gå ner i vikt? Why?!?! Jag har sett dig och du är INTE tjock what so ever!

  • Cantaton

    Frulle. Jag vägde mig idag, och vågen visade 101kg oavsett vad jag ser ut att väga..


    Frulle skrev 2009-07-24 13:31:14 följande:
    Vadå? Cantaton! Vill du gå ner i vikt? Why?!?! Jag har sett dig och du är INTE tjock what so ever!
  • passionsblomman

    Vi pratade bla om att du funderade på att lägga ner manager-biten till förmån för din egen musikalitet.
    Och att du inte skrivit nytt kontrakt med killen i fråga men inte ville göra honom besviken och att det dessutom var fler som ville ha dig som manager.


    Cantaton skrev 2009-07-24 12:28:38 följande:
    Jag vet inte alls vad jag sa efter Mulles vigsel, haha Det finns inte så mkt att plocka bort, men alla mina idéer kan få stå på väntlista. Det insåg jag redan igår.Och ja, du (ni) har rätt angående vikten. Problemet är väl att det alldeles för länge "inte varit läge" att ta tag i det. Men då har jag iofs inte tänkt på att hålla vikten som alternativ. Det är ju en bra och lätt tanke
Svar på tråden Tantvarning 5