• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Cantaton
    passionsblomman skrev 2009-07-23 10:20:53 följande:
    Den festen är ett av mina stora glädjeämnen med detta hus.Jag KAN ha fest hemma och ta emot en massa folk! Fast jag får utöka antalet sängar i familjen en aning... En anledning att hoppas vi får skitbra betalt för vårt lilla ställe: ett gäng bäddsoffor behöver inhandlas.
  • Cantaton

    Soldemor, kursen låter spännande och som ett bra tillfälle att lära sig mer och öppna dörrar för framtiden. Hoppas du får lediga dagar för att gå den!

  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-07-23 10:26:22 följande:
    Soldemor, kursen låter spännande och som ett bra tillfälle att lära sig mer och öppna dörrar för framtiden. Hoppas du får lediga dagar för att gå den!
    Mm, jag skall bara komma på ett bra sätt att lägga fram det för nya chefen, så hon inte tror att jag har för avsikt att sluta och bli kyrkoherde så fort jag gått klart kursen!
  • Aleta

    Vi tar med oss madrasser och vad du vill, bara vi får komma!


    passionsblomman skrev 2009-07-23 10:20:53 följande:
    Den festen är ett av mina stora glädjeämnen med detta hus.Jag KAN ha fest hemma och ta emot en massa folk! Fast jag får utöka antalet sängar i familjen en aning... En anledning att hoppas vi får skitbra betalt för vårt lilla ställe: ett gäng bäddsoffor behöver inhandlas.
  • Aleta

    Du har redan svarat på det - du blir en mer kompetent präst - det går väl inte att säga nej till?


    Soldemor skrev 2009-07-23 11:17:45 följande:
    Mm, jag skall bara komma på ett bra sätt att lägga fram det för nya chefen, så hon inte tror att jag har för avsikt att sluta och bli kyrkoherde så fort jag gått klart kursen!
  • Cantaton

    Precis!


    Aleta skrev 2009-07-23 11:21:53 följande:
    Du har redan svarat på det - du blir en mer kompetent präst - det går väl inte att säga nej till?
  • Cantaton

    Tror ni att brudpar som hyr in solist till vigseln skulle vara intresserade av för dem specialskrivna låtar? Eller ska det liksom vara "Du är allt" och "För att du finns"?

  • lillabruden

    hinner precis med ett HALLOJ hej innan jag ska gå,....har fullt upp dessa dagar

    M2b fyller dessutom år idag o folk verkar tro man sitter hemma o pillar naveln hela tiden så här 2dagar innan bröllopet! *morr*

    Pussar o kramar!!! Är ni i närheten av Lomma så kom förbi kl 15 på Alnarps parken o se vår vigsel

    ciao bellas!

  • Frulle

    Har ni fått nån värdering på erat hus än??


    passionsblomman skrev 2009-07-23 10:20:53 följande:
    Den festen är ett av mina stora glädjeämnen med detta hus.Jag KAN ha fest hemma och ta emot en massa folk! Fast jag får utöka antalet sängar i familjen en aning... En anledning att hoppas vi får skitbra betalt för vårt lilla ställe: ett gäng bäddsoffor behöver inhandlas.
  • Aleta

    Det tror jag, jag har själv funderat i de banorna, fast specialkomponerade ingångsmarscher.
    Problemet är att de måste få tacka nej om de inte gillar den, så man får nog skriva några stycken. Vet inte om det blir så kostnadseffektivt då. Man får väl ha ett lager som man plockar ur och låter dem köpa från, fast då är det ju inte riktigt special för just det paret.


    Cantaton skrev 2009-07-23 11:41:42 följande:
    Tror ni att brudpar som hyr in solist till vigseln skulle vara intresserade av för dem specialskrivna låtar? Eller ska det liksom vara "Du är allt" och "För att du finns"?
Svar på tråden Tantvarning 5