• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Heloise

jag svär över ferreprogrammet och dricker vin, mmmm städerskan har gått och det luktar sådär kliniskt rent i hela huset

• Cantaton

Kan vi (jag) hjälpa på nåt sätt?

Blev visst te i alla fall

Heloise skrev 2009-07-22 22:14:49 följande:
    jag svär över ferreprogrammet och dricker vin, mmmm städerskan har gått och det luktar sådär kliniskt rent i hela huset
  • TinkerBelle

Behöver du hjälp?

Heloise skrev 2009-07-22 22:14:49 följande:
  • Villemoa

Dricker cola och slötittar på tv. Imorgon blir det vin för min del dock då ett par vänner kommer på besök Kanske blir det singstar också

• Aleta

Oj Blomman, grattis!
    Vad mycket som hänt i tråden medan vi har haft gäster ett par dagar. Jag hinner inte riktigt med.

• Cantaton

Ända sedan i midsomras har jag sagt att jag ska bada fotbad och ta hand om mina stackars förhårdnade fötter. NU gör jag det äntligen!

• Villemoa

Det borde jag också göra! Trodde att en vecka i saltvatten och sand skulle göra susen men icke sa nicke! Det brukar göra susen men men...

Cantaton skrev 2009-07-22 23:17:25 följande:
    Ända sedan i midsomras har jag sagt att jag ska bada fotbad och ta hand om mina stackars förhårdnade fötter. NU gör jag det äntligen!
  • Fjällbruttan

Tittar bara in för att säga godnatt
    Och om nån tant råkar ha nåt bra tips mot värkande leder tas det tacksamt emot...
    Har haft värk i axlar, armbågar handleder och fingrar i en vecka nu. I knäna och ryggen kommer det och går... inte skönt...

Jo förresten, jag klippte gräs ikväll och sen har vi fikat skagenröra och avacado och tjockkakor och jag har bälgat i mig te så jag får väl springa på toahela natten

• TinkerBelle

Jag hade problem med värk i handederna när jag drog barnvagn (tvillingvagn) för många år sedan. Gäller väl att komma på vad det är som orsakar det?!
    Belastar du rygg, axlar och armar på ett extremt sätt?

Finns någor här i England som heter "Deep heat" en form av linement som hjälper att lindra värken. Får igång blodcirkulationen.
    Säg till om jag ska skicka en tub till dig!

Fjällbruttan skrev 2009-07-22 23:22:13 följande:
    Tittar bara in för att säga godnatt Och om nån tant råkar ha nåt bra tips mot värkande leder tas det tacksamt emot...Har haft värk i axlar, armbågar handleder och fingrar i en vecka nu. I knäna och ryggen kommer det och går... inte skönt...Jo förresten, jag klippte gräs ikväll och sen har vi fikat skagenröra och avacado och tjockkakor och jag har bälgat i mig te så jag får väl springa på toahela natten
  • Cantaton

Min vecka i Frankrike torkade sönder fötterna alldeles. Hade nästan självsprickor när jag kom hem. Nu sitter jag här i ett vatten med blåa kristaller i och sen ska jag fila o smörja fötterna o sen ska jag måla tånaglarna med ett lack jag köpte idag! (Skönt är det ju att ta hand om sig själv, men jag avskyr fötter...)

Villemoa skrev 2009-07-22 23:18:56 följande:
    Det borde jag också göra! Trodde att en vecka i saltvatten och sand skulle göra susen men icke sa nicke! Det brukar göra susen men men...
Svar på tråden Tantvarning 5