• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Daa

    Oj. Det var svårt. Tyckte du var fin på den första bilden, den med lite längre hår.
    Men säga att du ska klippa av dig ditt långa, fina hår...
    Fast du är ganska sugen på att klippa dig, eller hur?


    lillabruden skrev 2009-07-10 18:25:03 följande:
    kika på de 2 senaste bilderna, ska jag klippa mig????
  • dfk

    lilabruden- ska du klippa ditt vackra långa hårsvall? Jag tyckte att båda bilderna var hemskt fina. Svårt att bestämma sig förstår jag, du måste visa sen vilken frisyr du bestämmer dig för.

    feministbrud- välkommen hit till tanttråden!

  • Frulle

    Nu e jag hemma.. Jag blev lite dragen!! (som vanligt) Feminist och jag hade trevligt!! Iaf tycker JAG det!!

  • Villemoa

    Här har vi inte träffats via nätet men vi träffades på krogen i min hemstad, han bodde i sthlm så jag tog mitt pick och pack och flyttade hit

    lillabruden: jag tycker att frisyr 1 var himla fin! Har en gång i tiden haft så långt hår som ända ner till rumpan och jag ångrar inte för en sekund att jag klippte av det. Men det är ju jag det.

  • Fjällbruttan

    Men hallå

    Här smiter man på semester till dalarna, blir dränkt i regnet, får abstinens efter tanterna och lurar in min man (fan vad kul det är att skriva det ) och fixar ett mobilt bredband...
    och så hittar jag inte er!!
    Jisses, innan jag fick allt att funka på ungarnas dator

    Vi har det toppen trots regn och har blåst massor av pengar på div affärer, men nu har vi nya handdukar, dvd till bilen(tack gode gud för den uppfinningen) och idag passerade vi en handelsträdgård med rosor för hårda och tuffa klimat, alltså gick jag därifrån med 7 nya sorter
    EN MYCKET LYCKLIG STUND
    Du skulle varit med blomman! Kan du inboxa mig med så jag får se huset?? Så nyfiken
    Såg det igamla tråden, har inte kunnat läsa ikapp resten...

    Nu ska jag mysa med min älskade man och balja i mig te

    Puss och kram till er alla

  • lillabruden

    godhelvetestidiga morgon!

    jo jag är ganska, väldigt, sugen på "kort" hår!!! Ska nå axlarna ialafall, sen får vi se vad som händer Jag ville ha lugg men tror det blir lite mer 'säkert' tills jag vant mig.
    Det växer ju så jag kan ju inte bli mer än besviken ett tag
    Jag tror det blir den rakare modellen så kan jag locka sen. Brorsan min älskade det lockiga men m2b hatade det! hehe men han satt o klagade på att det inte såg proffsigt ut med håret rent data-tekniskt....typiskt en datanörd!

    Kan fanemig inte sova!!! Inte så konstigt egentligen med tanke på hur mycket jag jobbat senaste tiden....är ju liksom inställd på det. Men det är så pirrigt!!!!!

    Ska vara hos bästisen (min supertärna) kl 11 imorron och sen bär det av till gud vet vad! En styck väska skulle packas med allt som förvandlar mig till en 'babe'
    Tant som jag är har jag ingen aning.....blir affären kl.10 prick!!! Sen skulle jag komma dit iklädd bekväma och tåliga kläder o skor för hon visste inte vädret sa hon.....oooohhooohhh!!! Tant Lillabruden anar utmaningar

    Det värsta är att jag vet det lilla jag vet, det är som att kittlas med en fjäder i näsan men man kan inte nysa!!! hahaha jag känner mig som ett barn!!!

    Fjällbruttan, låter ganska bra tycker jag!!! Mys på

  • Im yours

    Ja, vädret är svårt att bestämma över. Men det brukar gå bra iaf, o har man tur blir det några minnen att skratta åt nån dag

    Vad spännande med hippa, lillabruden. Väntar m spänning på rapport.

    Undra hur det går för blomman m familj, och huset???

    Här ska softas, inte göra vartenda dugg

  • Wingtear

    Inte hunnit läsa sen sist jagh skrev, och hinner inte nu heller. Ska och hämta hinken med jordgubbar som jag har beställt till festen och sen drar vi iväg dit för att fixa det sista innan vi far hem och gör oss fina!

    Kom bara till bt för att printa karta till bordsplaceringen, då vi bara placerar vissa... Alltså de som absolut inte ska sitta nära varandra samt honörsbordet.

  • Daa

    Lycka till! Hoppas ni får det underbart!


    Wingtear skrev 2009-07-11 09:35:52 följande:
    Inte hunnit läsa sen sist jagh skrev, och hinner inte nu heller. Ska och hämta hinken med jordgubbar som jag har beställt till festen och sen drar vi iväg dit för att fixa det sista innan vi far hem och gör oss fina!Kom bara till bt för att printa karta till bordsplaceringen, då vi bara placerar vissa... Alltså de som absolut inte ska sitta nära varandra samt honörsbordet.
Svar på tråden Tantvarning 5