• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

    Dags för ännu en ny tråd girls!!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Carma07

    Godmorgon

    Tråkigt att inte få träffa er igår men jag var så trött igår att jag hade problem att hålla mig vaken. Gjorde inte saken bättre att inte lilltjejen vill sova då. Gick och la mig jättetidigt och idag är jag piggare. Har precis varit ute en promenad i det underbart härliga vädret.

  • Nides

    Hej hej....
    Håller med de föregående talarna om att fikan var mysigt och att ni som inte var där var saknade.

    Nibla: L är ju en sån underbar docka. Guuuuuuuuuuuuud man vill ju bara äta upp henne. Lite senare när jag har kommmit in i min mamma roll så kan jag mer än gärna sitta barnvakt för henne. Hon lär ju inte vara några problem.

    Förresten så tror jag att det är nåt på G här.
    Tror att det var slemproppen som gick inatt. Har haft kraftiga sammandragningar i några timmar inatt men nu är det lungt. Är lite seg o trött. Ska vila lite.

  • Ab fab

    Åhhh va spännande Nides. Jag håller tummarna för att det händer nu!

  • FruTez

    Spännande Nides!! Har du varit och bowlat eller? *blink* Hoppas att han äntligen bestämt sig för att titta ut nu så man får träffa finaste bebisen!

    Abbe: Har letat och hittat peruken du frågade efter igår, vill du låna den och isåfall när behöver du den?

  • Ab fab

    gulle dig FruT, kalaset är inte förrän den 17 oktober så vi har lång tid på oss.

  • FruTez

    Abbe: Ok, det är bara att säga till då så tar jag med mig den till jobbe!

  • Bauti

    Hej

    UL gick bra, alla två armar på plats och allt annat såg oxå bra ut sa hon. Köpte så klart en bild på bebisen, men kan ju igentligen kopiera Tez bild, vår ser precis lika dan ut
    Så nu är det nya datumet den 9 januari istället.

  • Carma07

    Hej svejs

    Nides: Åh, vad spännande. Men vi har ju sagt att du ska knipa ihop tills på lördag. Hur som helst, lycka till om det är på gång!!

    Bauti: Spännande och kul med UL och skönt att allt såg bra ut. Men måste ni köpa bilden?

    Idag firar vi bröllopsdag men framför allt 10 år tillsammans. Men vi är båda alldeles för trötta för att fira något ordentligt så det blev att vi festade till det med att hämta kinamat. Det var riktigt gott iaf.

  • Nibla

    God morgon!
    Äntligen är det där kräket till djurplågare fast här i Lerum! Vilket as. Kollade runt lite på nätet igår och hittade ett forum där någon hängt ut honom med både bild och namn. Han kommer inte få det lätt.
    Men som vanligt med Sveriges lama rättsystem kommer han väl på sin höjd få böter......

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!