• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Ab fab

ja det är skönt att han är fast. Vårt kvarter har ju drabbats- den lille Torsten var våra bekantas hund. Teensen hemma har gått på samma skola som förövaren och visste väl vem det var. Läskigt. Jag hoppas att det är en grabb som får mycket vård. han behöver hjälp.

trots min politiska konservatism är jag inte mycket för fängelser....

Vilken härlig dag! Solen skiner och det ser så vackert ut. Jag fick en stor påse med kryddor från Santa maria- min kollegas fru jobbar där

• Bauti

Hej

Underbar dag!!!
    Idag har jag en sådan där skön lycko känsla i kroppen. Jag bara älskar allt.

Carma, nej inget måste att köpa. Men vill ju ha den första bilden på bebisen. Den ligger och vinkar så gulligt.

• Bauti

Abbe & Nibla
    Usch vilket öde för djuren. Jag klarar inte av sådant.
    Igentligen skulle den killen få samma behandling tillbaka.
    Stackars dom drabbades, kan ju själv tänka mig hur det skulle kännas om någon gjorde så mot Linus.

• Carma07

Hejsvejs

Skönt att han är fast. Otäckt det där.

Bauti: Jag menar...behöver du betala för bilden, får du den inte ändå?

Idag blir det Liseberg ikväll och träff med några vänner som är hemma på besök. Bra väder för Lisebergsbesök. Hoppas bara jag orkar hålla mig vaken, det är nämligen tiden på dan som jag är som tröttast. Det får bli lite extra kaffe idag.

• Bauti

Carma
    Det kostar 60 kr att få ett kort. Men papperskopian fick man med sig.

• Ab fab

bauti- kul att se idolfoton

Igår åt vi middag med AoF:s mamma. Nu börjar ju terminen o F åker tillbaka till Lund. Jag snörvlar och skall sjunka ner i soffan idag tror jag

• FruTez

Måste rådfråga er girls en sak...

Två vänner till mig och maken gifte sig i smyg för två veckor sedan. Tråkigt att inte få vara med tycker jag, men inte alla som vill eller har råd med en fet fest. Iaf.... Jag anser att hon är en nära vän, även om vi inte pratas vid varje dag, och tycker att hon kunde ju åtminstonde höra av sig till mig med de roliga nyheterna efter bröllopet?

Nu till min fråga, är det för mycket begärt?

Nu fick jag reda på det via hennes status på Facebook istället och jag tycker det är helt fel....

• Bauti

Tez
    Hon kanske meddelade alla på det sättet.
    Fråga varför hon inte har sagt något.

• FruTez

Bauti: Hon svarade mig att de inte sagt något till någon alls utan de allra närmaste. De satte in en annons i GP dagen efter bröllopet, men det är ju inte lätt att hålla utkik efter för någon efterom det var hemligt.

Jag sa som jag kände att jag blev lite besviken över att hon inte ens ringt och berättat utan att jag skulle behöva få reda på det via ett ställe som Facebook. Hon sa bara att de hört av sig till de allra närmaste (och fattade vinken, jag är inte en av dom uppenbarligen). Hon hade tyvärrr ingen förståelse över att jag var besviken, hon hade inte hunnit ringa för hon hade fullt upp med de två barnen osv. och att jag skulle minsann förstå detta om ett halvår när jag själv har barn...

Ok, jag har inga barn, men ett telefonsamtal hinner man väl alltid med vid nått tillfälle under loppet av två veckor???

• Frujj

Det kanske var det som var lite vitsen för dom med att gifta sig hemligt, att "slippa" ringa runt till alla och berätta att man gift sig, för dem kanske det räckte med att bekanta får reda på det "när det blir" liksom.
    Det kanske inte är nån "big deal" för dom att dom gift sig, och vill heller inte därför göra nån jätteaffär av det sen heller?

Med närmaste menar hon kanske släkt?

...och när man har barn så går två veckor jättefort... jag lovar ;)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!